Derde divisie zaterdag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

bqandy

Well-known member
Een stuk lager in de regel vermoed ik. Kijk alleen maar naar de spelersbewegingen. Die gaan toch voor het overgrote deel van zo naar za. En het zal ook regiogebonden zijn. In het westen en b.v. de regio Nijmegen is meer concurrentie en zal er logischerwijs ook meer betaald worden. Dat wij nog derde divisie spelen zal ook vooral te danken zijn aan geringe concurrentie.

Ik denk over het algemeen dat betalingen eerder overschat dan onderschat worden. Maar goed, het blijft natuurlijk ??n van de laatste taboes in het voetbal, dus het blijft gissen.

Bij clubs als ONS Sneek en Harkemase Boys ligt dat nog behoorlijk onder de duizend euro per maand. Reken bij Harkema gemiddeld iets van 600. ONS waarschijnlijk iets lager. Maar niet iedereen zal hetzelfde "vangen".
 

de waan

Well-known member
Bij clubs als ONS Sneek en Harkemase Boys ligt dat nog behoorlijk onder de duizend euro per maand. Reken bij Harkema gemiddeld iets van 600. ONS waarschijnlijk iets lager. Maar niet iedereen zal hetzelfde "vangen".

Dat zijn toch best behoorlijke bedragen en ruim voldoende om aan de contracteisen te voldoen?
 

gevegt

Well-known member
Precies.

Laten we maar eens beginnen met het mixen van de klassen tot aan de hoofdklasse. Thuis club bepaald het tijdstip.
Helemaal mee eens.
Als de KNVB dan ook nog even regelt dat de flexwet voor het voetbal niet telt, is alles prima voor elkaar.
 

gevegt

Well-known member
Duidelijk verhaal. Vooral over de CAO. De KNVB is heel soepel geweest en moet zo langzamerhand doorpakken.
 

de waan

Well-known member
Ik bedoel dat ze hopen dat een club een rechtszaak aanspant (tegen de licentiecommissie dan waarschijnlijk). De KNVB wacht lekker af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan