bqandy
Well-known member
Dat hele verhaal was al lang en breed bekend .
Waarom dram je er dan over door.
Maar ik ben er klaar mee. Ik kan mijn tijd beter besteden. Bij de hoeren bijvoorbeeld. :duim:
Dat hele verhaal was al lang en breed bekend .
Waarom dram je er dan over door.
Be Quick zal vast begripvol zijn als je de contributie-nota terugstuurt en zegt : " dat kan ik niet betalen ". :duim:Ik kan mijn tijd beter besteden. Bij de hoeren bijvoorbeeld. :duim:
Die uitleg kwam later. Maar voegt wat mij betreft niks toe. Was allemaal bekend.
Bij jou heb ik het idee dat je geen lessen begrijpend lezen hebt gehad.
En tot slot heb in voor SanMark nog 1 gratis adviesje :
Wanneer iemand tegen jou zegt " dat kan ik niet betalen " neem niet altijd direct aan dat het ook zo is.
Vaak kan iets namelijk wel betaald worden als je andere keuzes maakt.
Ja de tering met je. Waarom zou ik ?berhaupt van jou een advies willen aannemen? Ik vind je een Ronald kloon en dat vond ik dus een verschrikkelijk figuur.
Veel plezier Andor; laat je nog even weten hoe het was.
Bij gebrek aan argumenten gaan schelden, beledigen, ziektes toewensen en insinueren.
What 's new ?
Ik zou wel eens willen weten waaraan clubs als bijv. Be Quick hun geld aan uitgeven.
Begrijp ik goed dat er in het amateurvoetbal betaald wordt?
He bah, nieuwtjes. Kunnen we niet gewoon zeuren over zaterdag/zondag, de piramide, het geloof, de betalingen en de beloftenteams?
Ik zou wel eens willen weten waaraan clubs als bijv. Be Quick hun geld aan uitgeven.
Wat me ook wel interessant lijkt. Losser E4 en D2. En natuurlijk ook wat sneren richting SVZW, want dat is HET voorbeeld van verkeerd.
Misschien kunnen we ook nog wat verkeerde wissels van de trainer van HSC '21 meenemen. Altijd goed om te weten.
Stiekem? Dat mag toch niet?Door een aantal clubs legaal, door een aantal clubs stiekem.
Gewoon zwart aan de spelers. Net als al de zaterdagclubs die op een beetje niveau voetballen.