JOS Watergraafsmeer (5-4) OFC
Zowaar eens wat publiek bij JOS. Voor de wedstrijd kwam een rapporteur, genaamd Jos, mij vertellen dat hij mij ging rapporteren. Ideaal, aangezien dit normaal gesproken geheim blijft.
In de eerste helft OFC duidelijk een klasse beter. Telkens op aanvallende helft aanwezig en makkelijk combinerend. Een logische 0-2 ruststand tot gevolg.
In de tweede helft werd het al snel 0-3 waarmee de wedstrijd leek gespeeld. Niets bleek minder waar! Binnen 8 minuten was de stand 3-3. Na de 1-3 leek OFC ineens alles kwijt te zijn. Duels werden verloren en de eigen helft werd niet meer afgekomen. Ook de 4-3 werd op het scorebord gezet, nog binnen het uur. Daarna kwam de wedstrijd weer meer in evenwicht en maakte OFC verdiend gelijk. Hierna leken zij ook door te drukken, maar ondanks dat viel de goal aan de andere kant. JOS kwam vervolgens nog een paar keer goed weg, maar wist de 5-4 over de streep te trekken.
Wedstrijd zelf ging voor mij prima, ik merk dat vooral fysiek het beter wordt nu ik weer in het wedstrijdritme kom. Tweemaal buitenspel gevlagd en een aantal keren net niet.
Beoordeling was uiteindelijk een 8, prima dus maar geen bonus aangezien je startpunt ook een 8 is.
En ja, dan leed je toe naar je Tweede Divisie debuut van zaterdag bij Rijnsburgse Boys. Dinsdagmiddag echter kreeg ik een heel klein beetje las van de keel, toen dat woensdag niet over was 's ochtends getest. Negatief. 's Avonds nog goed kunnen trainen. Vanochtend waren de erg milde klachten nog steeds niet weg, dus maar weer even getest. En toen positief. Kon wel door de grond zakken. Later vanochtend getest bij het GGD en net de testuitslag binnen: Positief
Erg slechte timing dus met Tweede Divisie debuut en verjaardag in aantocht. Als het wat mee zit kan ik maandag weer uit isolatie en woensdagavond naar Hercules - HSC '21. Maar echt, ik baal hier verschrikkelijk van. Zo blij met het debuut na 4 jaar Derde Divisie en dan valt het op deze manier in duigen. Maar ik krijg deze kans niet voor niets, dus ik heb goede hoop dat ik binnenkort alsnog mijn debuut mag maken.