Derde divisie B seizoen 2020/21

Unregistere

Well-known member
Begrijp ik en dat vond ik ook leuk om te lezen. Maar toen bedacht ik me dat het dan ook wel aardig was om de Gorcumse lezing er tegenover te zetten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nieuwe ronde met voor HSC'21 een uitduel tegen de toekomstig kampioen.


13 september 2020
t_48.png
Blauw Geel '38
-
t_887.png
VV Hoogland
t_175.png
DEM
-
t_42.png
Groene Ster
t_1561.png
VV Dongen
-
t_184.png
OFC
t_83.png
EVV
-
t_136.png
USV Hercules
t_136.png
VV Gemert
-
t_559.png
HV & CV Quick
t_261.png
HVV Hollandia
-
t_41.png
Unitas
t_68.png
JOS Watergraafsmeer
-
t_363.png
ADO '20
t_48.png
OSS '20
-
t_22.png
HSC '21
t_22.png
RKVV Westlandia
-
t_244.png
VV UNA
 

Fregge

Well-known member
Klopt, haha. Ben benieuwd hoe het zondag gaat na 5 maanden zonder wedstrijd als ASR, haha.
Hoop 't niet voor je zoals de eerste die ik trof in de eerste wedstrijd na de zomerstop. Of je moet van Noord Hollands commentaar houden.

Krijg jij ook een McDonalds-headsetje?
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hoop 't niet voor je zoals de eerste die ik trof in de eerste wedstrijd na de zomerstop. Of je moet van Noord Hollands commentaar houden.

Krijg jij ook een McDonalds-headsetje?
Ik ga er vanuit dat ik een normaal niveau kan halen, maar het kan zomaar zijn dat sommige automatismen er nog niet gelijk in zitten. Maar ik ga m'n best doen, mijn coach is er ook gelijk bij.

Een Mac Donalds headset heb ik niet, heb ik nog nooit mee gewerkt.

Na nachtje Fletcher Hotel in Nieuwegein (komende nacht ook nog) en goed ontbijt, zijn we straks binnen het uur in Hoorn. Ik trof hier gisteravond toevallig al een scheidsrechterscoach van de KNVB. Overigens gaan we straks gelijk door naar de kleedkamer, wel jammer natuurlijk dat het nu zo gaat want juist dat praatje voor en na de wedstrijd in de bestuurskamer maakt zo'n wedstrijd wel leuker vind ik.

Ruim 6 toch zelfs?

Wel toevallig dat je twee weken achtereen in dezelfde hoek moet vlaggen.
15 maart de laatste wedstrijd inderdaad als ASR, dus op 2 dagen na een half jaar al. Dat is inderdaad wel toevallig ja. Ik had overigens nog nooit van die club gehoord.
 

Unregistere

Well-known member
Wát een middag voor @Fregge. Blauw Geel '38 trakteerde hem voor zijn verjaardag op een klinkende 5-1 zege tegen Hoogland en staat bij het groepje van vier teams met de volle buit. Daartoe behoren ook Hercules (0-5 bij EVV), OSS '20 (helaas voor Groene en Waan een 2-0 zege op HSC '21) en OFC (0-1 bij Dongen, goal Bilal El Amrani).

Unitas verloor helaas bij Hollandia (2-1). JOS / Watergraafsmeer pakte tegen ADO '20 het eerste puntje (1-1). Ook DEM (3-1 winst tegen Groene Ster), Westlandia (2-1 tegen UNA) en Gemert (1-1 tegen Quick) zijn van de nul af.

Dat geldt dus jammer genoeg nog niet voor HSC '21, dat samen met Hoogland met nul punten onderaan staat.
 

De Groene Scout

Well-known member
Duurde dus eerst weer een half uurtje voordat we in de wedstrijd kwamen. Na rust heel acceptabel gespeeld, maar dan is het kwaad al geschied. Volgende week gewoon eens een keer starten met de basiskrachten Bannink en Ottink (wordt volgens mij iets te voorzichtig mee gedaan), anders blijven we weinig creëren en scoren. Hup; aan de bak!!!
 
Duurde dus eerst weer een half uurtje voordat we in de wedstrijd kwamen. Na rust heel acceptabel gespeeld, maar dan is het kwaad al geschied. Volgende week gewoon eens een keer starten met de basiskrachten Bannink en Ottink (wordt volgens mij iets te voorzichtig mee gedaan), anders blijven we weinig creëren en scoren. Hup; aan de bak!!!

Zoveel heeft Bannink de laatste weken ook niet laten zijn. In ieder geval niet veel meer om ervoor te zorgen dat Coplan plaats moet maken op het middenveld. Ik zag op linksbuiten een speler staan in de basis die ik niet ken. Wat is er met Diego van der W. aan de hand? Vorig seizoen toch basis speler en vrij vaak belangrijk?
 
Bovenaan