Derde divisie B seizoen 2020/21

Unregistere

Well-known member
OSS '20 wordt niks joh. Die lopen of naast hun schoenen door vorig seizoen of ze zijn mentaal gebroken of ze kunnen de druk van de favorietenrol niet aan. Of een combinatie hiervan.

HSC '21 moet alleen maar naar OFC, Unitas en Blauw Geel kijken! ;)
 

Kwadraat

New member
Heb je wat tegen OSS’20 of ben je jaloers op hoe ze vorig seizoen gepresteerd hebben of zo? Ik letterlijk alleen maar kinderachtige negatieve reacties van je over ze...
 

Unregistere

Well-known member
Kwadraat is duidelijk nog niet op de hoogte van het feit dat er een titelstrijd komt tussen HSC en Blauw Geel. En neemt alles iets te serieus.
 

Unregistere

Well-known member
Nou ja, ik snap dat wel. Jullie zijn ijzersterk begonnen zondag en dan deed Zielschot nog niet eens mee.
 

Batigoal

Well-known member
Dan kan hij zich nu volop richten op meubels maken of designkleding. Of toch de droom achterna en een B&B starten in Griekenland!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Mijn seizoen als ASR start in Hoorn bij de 2 gepromoveerde clubs Hollandia en Unitas. Zal de eerste wedstrijd als ASR worden sinds 15 maart.
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia heeft zich recent nog versterkt met Wesley Goeman, die clubloos was na zijn vertrek bij GVVV. De ervaren middenvelder speelde zondag al mee in de TOTO KNVB Beker en hoopt zijn vrije trappen dit seizoen dus achter de keepers van de derde divisie B te knallen!
 

De Groene Scout

Well-known member
Zondag start ronde 1; mooi allemaal wedstrijden om 14.00 uur of 14.30 uur; zoals het hoort. Van de 2 huizenhoge topfavorieten speelt Blauw Geel uit bij ADO'20 en HSC'21 thuis tegen Dongen. Heerlijk; eindelijk weer voetballen om het 'echie'.

Dit is het volledige programma:


14:00Quick-DEM
14:30OFC-Westlandia
14:30UNA-Hollandia
14:30Unitas-EVV Echt
14:30Groene Ster-JOS/W'graafsmeer
14:00Hoogland-O.S.S. '20
14:00ADO'20-Blauw Geel'38/JUMBO
14:30HSC'21-Dongen
14:00Hercules-Gemert
 

Unregistere

Well-known member
Ben wel benieuwd wat Unitas kan in de derde divisie. De trainer zet voorzichtig in met handhaving als doelstelling. Logisch, als nieuwkomer.

Jammer genoeg lijkt de kans vrij groot dat ik ze dit seizoen minder vaak zal zien spelen. Programma loopt redelijk met dat van IFC qua thuiswedstrijden en ook de Dordts getinte derde klasse op zondag zal vaker onder de aandacht komen in de krant. Aangezien de chef sport heeft aangegeven ook de reiskosten in de gaten te moeten houden, zal hij bij de verdeling van de wedstrijden waar mogelijk proberen om de afstanden te beperken. Daarom is het logischer dat bij een dubbele bezetting op zondag iemand uit omgeving Gorinchem naar Unitas gaat en dat ik dan IFC of een Dordtse derby krijg. Maar goed, ik ga wel proberen om Unitas - Blauw Geel en Unitas - HSC te krijgen. Of het lukt is een tweede.
 
Bovenaan