Ik vind het ook wel leuk hoor.Waarom niet? Maakt het topic toch weer net wat interessanter.
Mijn linkje was vooral voor jou bedoelt omdat het over Unitas ging.
Ik vind het ook wel leuk hoor.Waarom niet? Maakt het topic toch weer net wat interessanter.
Ach ja, ik had zaterdag ook wel intensieve wedstrijd met het fluiten. Dus achteraf niet zo'n probleem hoor, haha.Ook lullig lijkt me. Begint het voetbal weer, heb je in het eerste weekend geen wedstrijd.
Volgende week ook weer vrij zag ikAch ja, ik had zaterdag ook wel intensieve wedstrijd met het fluiten. Dus achteraf niet zo'n probleem hoor, haha.
Nee hoor, heb dan hoofdklasse De Zouaven - SJC.Volgende week ook weer vrij zag ik
Klopt, haha. Ben benieuwd hoe het zondag gaat na 5 maanden zonder wedstrijd als ASR, haha.Ah vandaar dat ik je niet in de Derde Divisie zag
13 september 2020 | |||
---|---|---|---|
| - |
| |
| - |
| |
| - |
| |
| - |
| |
| - |
| |
| - |
| |
| - |
| |
| - |
| |
| - |
|
Hoop 't niet voor je zoals de eerste die ik trof in de eerste wedstrijd na de zomerstop. Of je moet van Noord Hollands commentaar houden.Klopt, haha. Ben benieuwd hoe het zondag gaat na 5 maanden zonder wedstrijd als ASR, haha.
Ruim 6 toch zelfs?Klopt, haha. Ben benieuwd hoe het zondag gaat na 5 maanden zonder wedstrijd als ASR, haha.
Ik ga er vanuit dat ik een normaal niveau kan halen, maar het kan zomaar zijn dat sommige automatismen er nog niet gelijk in zitten. Maar ik ga m'n best doen, mijn coach is er ook gelijk bij.Hoop 't niet voor je zoals de eerste die ik trof in de eerste wedstrijd na de zomerstop. Of je moet van Noord Hollands commentaar houden.
Krijg jij ook een McDonalds-headsetje?
15 maart de laatste wedstrijd inderdaad als ASR, dus op 2 dagen na een half jaar al. Dat is inderdaad wel toevallig ja. Ik had overigens nog nooit van die club gehoord.Ruim 6 toch zelfs?
Wel toevallig dat je twee weken achtereen in dezelfde hoek moet vlaggen.
Duurde dus eerst weer een half uurtje voordat we in de wedstrijd kwamen. Na rust heel acceptabel gespeeld, maar dan is het kwaad al geschied. Volgende week gewoon eens een keer starten met de basiskrachten Bannink en Ottink (wordt volgens mij iets te voorzichtig mee gedaan), anders blijven we weinig creëren en scoren. Hup; aan de bak!!!