Derde divisie B seizoen 2020/21

Fregge

Well-known member
Durven mensen een voorspelling neer te zetten? Deze heb ik voor de Glazen Bol ingestuurd:
  1. OSS'20
  2. OFC
  3. UNA
  4. ADO'20
  5. Blauw Geel'38
  6. HSC'21
  7. Quick
  8. Dongen
  9. Gemert
  10. Westlandia
  11. Hercules
  12. DEM
  13. EVV
  14. Unitas
  15. Groene Ster
  16. Hollandia
  17. Hoogland
  18. JOS Watergraafsmeer
 

De Groene Scout

Well-known member
Fregge, hier mijn lijstje
  1. OSS'20
  2. OFC
  3. Quick
  4. ADO'20
  5. Blauw Geel'38
  6. Dongen
  7. UNA
  8. Gemert
  9. Westlandia
  10. EVV
  11. Hercules
  12. DEM
  13. HSC'21
  14. Hollandia
  15. Groene Ster
  16. Hoogland
  17. Unitas
  18. JOS Watergraafsmeer
 

De Groene Scout

Well-known member
Interessant dat je HSC'21 zo laag hebt gezet. Waarom als ik vragen mag?

Gemiddelde doelmannen
Ietwat trage verdediging en de 2e keus nog niet klaar
Sterk middenveld
Lichte aanvalslinie zonder echte 'killer'

Selectie is 3e divisie-waardig, maar zal geen hoge ogen gooien.
 

Joost

Well-known member
EVV wilde meedoen bovenin, Groene Ster wil naar het linkerrijtje.

As ik de selecties zie dan zou ik Groene Ster heel aardig inschatten, van EVV ben ik niet zo onder de indruk.
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag slechts één remise. Debutant Unitas speelde gelijk tegen EVV (1-1). Een klein wondertje, volgens de verslaggever die aanwezig was. Hij zag Unitas veel kansen missen, alleen Medhanie Habtemariam scoorde. In de slotfase zette EVV aan en kwam nog terug. Jammer voor de roodbroeken, die dus niet met een zege starten.

De overige acht duels kenden wel allemaal een winnaar. Zo zag @Fregge zijn Blauw Geel '38 winnen bij ADO '20. Werd nog even spannend, maar uiteindelijk 2-3. Helaas voor @de waan en @De Groene Scout kon HSC '21 niet winnen van Dongen (0-2).

Titelfavoriet OSS '20 boekte een zuinige 0-1 zege bij Hoogland, OFC won ook maar net van Westlandia (3-2).

Quick (4-0 tegen DEM) en UNA (3-0 tegen nieuwkomer Hollandia) wonnen het ruimst en staan nu dus eerste en tweede.

Ook Groene Ster (1-0 tegen debutant JOS / Watergraafsmeer) en Hercules (2-0 tegen Gemert) startten met een driepunter.

De ooggetuigenverslagen volgen vast later nog.
 

Fregge

Well-known member
Deze is lekker! Werd nog erg spannend inderdaad, maar toch de overwinning. Had nog best 0-4 kunnen staan met rust. Maar we klagen niet
 

De Groene Scout

Well-known member
We kwamen gewoon te kort. Te voorzichtig, te licht, te weinig kwaliteit.
De Vries en Bannink geblesseerd, Schrijver geschorst en Ottink nog niet klaar voor een complete wedstrijd.
Dan missen we te veel. De spelers van lager niveau zijn nog niet klaar en hebben meer tijd nodig.
 

Unregistere

Well-known member
Dan ook het verslag van Unitas maar:


Als ik het goed zag, begonnen ze met drie nieuwkomers in de basis. Lijkt er dus op dat Van Bezouwen voortborduurt op het team van vorig seizoen en dat snap ik ergens wel. Ze misten nog wel de gevaarlijkste aanvaller van vorig seizoen, dus mogelijk kan het alleen maar beter worden.
 
Bovenaan