Blauw Geel '38 - Baronie
Direct na ontvangst verschuldigde oma Blauw Geel haar al bij mij voor het ontbreken van het kaasplankje, de volgende keer zou dit geregeld worden door
@Fregge
Het was een wedstrijd van laag niveau. Blauw Geel was verre van dominant en wist weinig te creëren. Baronie kwam er wel een aantal keren gevaarlijk uit op de counter, maar kwam ook amper tot doelgevaar.
Om het slechte niveau te compenseren werd er meer en meer geklaagd over de arbitrage. Natuurlijk was er enige ruimte mogelijk om een ene keer wel ergens heel voor te geven en een andere keer niet, maar als je ziet hoe bepaalde trainers en spelers hiermee omgaan ... Met een assistentje van Baronie voorop, die achter mij in de dugout zat. Die heb ik aan het einde van de wedstrijd ook een paar keer hoofdschuddend aangekeken.
In de tweede helft maakte Blauw Geel vlot 1-0 wat de wedstrijd open brak. Het niveau bleef echter laag. Intussen ging het ook nog regenen. Vanwege het gladde kunstgrasveld en nog niet helemaal herstelde enkel, nam ik geen risico met rate bewegingen waardoor ik wel 2x op flinke achterstand stond om buitenspel goed te kunnen waarnemen. Maar ondanks dat kon ik bij de 2-0 wel zien dat het geen buitenspel was.
Vlak voor tijd maakte Baronie plots de 2-1. Daarna een veel sterker Baronie dat rook aan de gelijkmaker. Maar in de resterende minuten inclusief (slechts) 3,5 minuten blessuretijd werd er niet meer gescoord.
Het broodje bal smaakte prima na afloop.