Derde Divisie B 2022/2023

Joost

Well-known member
Waarom is er in de divisies eigenlijk op zondag gespeeld en spelen de districten op maandag?
 

De Groene Scout

Well-known member
Mooi seizoen ietwat teleurstellend afgesloten met een 1-2 nederlaag..
De eerste helft was onder de maat, na de thee nog wel getracht er iets van te maken.
Na afloop wel een gezellige afsluiting met de spelers, staf en supporters.
HSC'21 is een mooie club!!!
 

noordooster

Well-known member
VVSB maakt de overstap naar het zaterdagvoetbal.
In het weekendvoetbal gelden voor zaterdagteams voor thuiswedstrijden de volgende vrij normale standaard aanvangstijden : 14.00, 14.30, 15.00 of 15.30 uur.
Dat lijkt voor VVSB ook niet zo'n probleem omdat derdeklasser VVSB za1, na dit seizoen noodzakelijkerwijs wordt opgeheven.
Tot dusverre speelde het vlaggenschip graag op zaterdag om 18.00 uur.
Betekent e.e.a. nu dat een dergelijke aanvangstijd alleen maar mogelijk is als de tegenstander daarmee akkoord gaat?
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Ik ben het trouwens wel met Noordooster eens dat 18.00 een klotetijd is voor een potje voetbal. Doe dan 19.30 ofzo.
 

noordooster

Well-known member
Maar de tegenstander van VVSB zou dus akkoord moeten gaan met za. 18.00 uur.
We gaan het zien.
Ook in de zaterdagcompetities tot dusverre was 18.00 uur mogelijk als beide clubs dat wilden.
Werd eigenlijk nooit gebruik van gemaakt.
 

Fregge

Well-known member
Ook in de zaterdagcompetities tot dusverre was 18.00 uur mogelijk als beide clubs dat wilden.
Niet helemaal waar. Ik hoorde dat in eerste instantie de zondagclub altijd veto had over de aanvangstijd als er op zaterdag gevoetbald werd. Dat bij uitwedstrijden dan vaak aan de wens van de thuisploeg werd gehouden is dan meer een geste.
 

noordooster

Well-known member
Niet helemaal waar. Ik hoorde dat in eerste instantie de zondagclub altijd veto had over de aanvangstijd als er op zaterdag gevoetbald werd. Dat bij uitwedstrijden dan vaak aan de wens van de thuisploeg werd gehouden is dan meer een geste.
Ik had het over de zaterdagcompetities.
 
Bovenaan