Derde Divisie B 2022/2023

Fregge

Well-known member
Wij verloren gisteravond al. Van Unitas. 2 uitvallen van de bezoekende club zorgde voor een 0-2 voorsprong. Konden we niet meer ombuigen. Bleef helaas bij een 1-2
 

JMD

Well-known member
UNA - Dongen is afgelast, een wolkbreuk zette het veld blank en omdat het (toen het droog was) niet goed te krijgen was is het duel afgelast
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 speelde 1-1 uit bij TOGB. Na rust wel de betere ploeg, maar verder dan een punt kwamen ze niet.
Onderin wonnen UDI'19 en Baronie wederom niet. Udi'19 nu bijna weg. Dongen en Baronie maken uit wie rechtsreeks degradeert en wie in de barrage mag. Voor de laatste p/d plek zijn Groene Ster, OSS en JOS in de race.
 

Joost

Well-known member
UNA - Dongen is afgelast, een wolkbreuk zette het veld blank en omdat het (toen het droog was) niet goed te krijgen was is het duel afgelast
De beelden staan op twitter, het water staat onder het kunstgras dat daardoor omhoog is gekomen.
Ik heb dat ook wel eens meegemaakt in Belgie.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ja, maar voor mijn gevoel wordt de kloof tussen tweede en derde divisie elk jaar weer een stukje groter.
Ik vind het verschil met vlaggen ook erg groot moet ik zeggen. Enkel ADO '20 kwam in mijn ogen echt in de buurt van dat niveau, de rest niet of verre van niet.
 

de waan

Well-known member
Op zaterdag zijn er nog wel clubs die de potentie hebben om aan te haken, maar wat ik daar dit seizoen van heb gezien (wel voornamelijk rechterrijtje) vond ik ook niet echt om heel enthousiast van te worden.
 

noordooster

Well-known member
ACV is op dit moment de voornaamste gegadigde uit de DD zaterdag.
Zoals ze dit seizoen spelen, zouden ze ook aardig meedoen in de Tweede Divisie.
Helaas voor ACV gaat 1 van de beteren, Steyn Strijker, komend seizoen naar HHC.
Belangrijk, dat dat verlies gecompenseerd wordt en dat er verder geen sterkhouders vertrekken.
 

de waan

Well-known member
Jammer van de twee verloren punten vorige week. Anders was er misschien nog een kansje geweest op de periode.

Groene Ster kan in een kort tijdsbestek veranderen van degradatiekandidaat in promotiekandidaat.
 

Fregge

Well-known member
UNA - Dongen werd ingehaald vanavond, omdat anderhalve week terug de regenval zo erg was dat er op het kunstgras in Veldhoven (of Zeelst) niet te spelen was. Uitslag: 1-1.
 

De Groene Scout

Well-known member
Knappe 0-2 winst van HSC'21 uit bij Blauw Geel.
Dongen na vandaag ook definitief gedegradeerd en Baronie moet de nacompetitie in zo goed als zeker met JOS.
 

de waan

Well-known member
We hebben nog een kansje op de periodetitel, al is het voor ons spijtig dat Groene Ster na rust de achterstand nog omdraaide.
 
Bovenaan