Derde Divisie B 2022/2023

De Groene Scout

Well-known member
ADO won uiteindelijk met 3-0 en neemt de koppositie dus weer over.
DEM heeft ook een goede reeks en won uit bij Hercules knap met 1-2.
Samen met TOGB dat ook lekker draait en ADO staan ze nu bovenaan in de 3e periode.

HSC'21 kwam bij Groene Ster niet verder dan een 1-1. Periode 3 en plek 5 lijkt hierdoor verder weg, maar nog altijd niet onmogelijk. Volgende week met Pasen maar weer eens een 3-punter lijkt mij. Hercules komt dan op bezoek en ongeacht de uitslag zal er aansluitend een fraai 'Schijtfeest' zijn.
 

de waan

Well-known member
Ik hoor steeds maar praten over de vijfde plek, maar daar heb je toch precies niks aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Fregge

Well-known member
Ja helaas. VVSB was gewoon beter. En toch konden we ons er prima tegen verweren. Gelukkig verloor Hercules vandaag, blijft de strijd toch spannend
 

SC Heerenveen

Well-known member
Hercules kwam snel op 1-0, maar maakte de kansen voor 2-0 niet af.

In het begin van de tweede helft kwam Hercules er een aantal keren gevaarlijk uit, maar meestal stond ik te wapperen voor buitenspel. Vooral over één moment waren ze boos. De teammanager van Hercules had al een foto van het moment op zijn Facebookpagina gezet. Hij lijkt overigens wel gelijk te hebben. Al staat het beeld er wel scheef op, waardoor niet valt uit te sluiten dat ik toch gelijk had.

In minuut 77 maakte DEM gelijk. Daarna was de wedstrijd in evenwicht, maar voel de winnende treffer in minuut 93 toch verrassend. Een mooi gedrukt afstandsschot verdween onhoudbaar in de benedenhoek.

Oh, en over 2 weken mag ik weer naar Hercules toe. Dan thuis tegen OSS '20.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Je hebt wel veel dezelfde clubs zo. Dacht dat de KNVB dat wou ontwijken
Ik heb er ook even contact over opgenomen, normaal gesproken moet er minimaal 3 weken tussen zitten. Alleen ze hebben een grote uitdaging momenteel om de zondag assistenten niet te vaak bij dezelfde clubs aan te stellen. Maar zo af en toe ontkomen ze er niet aan, gaven ze aan. En ze willen mij niet te vaak naar Limburg/Brabant sturen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was weer een gezellig dagje HSC'21. Eerst even een fraaie wedstrijd in hoog tempo gekeken die in 2-2 eindigde. Kon iedereen mee leven en de wedstrijd verdiende ook geen verliezer. Ik blijf Hercules de beste ploeg vinden in de derde divisie.
Aansluitend het schijtfeest in de kantine, ging weer mooi.

Na gisteren lijkt ADO toch wel de kampioen te worden. Het won zelf ruim en VVSB incasseerde een nederlaag. Gat nu weer 5 punten.
 

Fregge

Well-known member
Een 1-1 in Dongen. Vooral de tweede helft maakte we pas aanspraak op meer. Maar de eerste helft was niet best van ons.
 

JMD

Well-known member
Eindelijk wint zowel VVSB als ADO'20 weer eens makkelijk, beide thuis 4-0.

Ik was gisteren bij TOGB - Unitas, een draak van een duel, werd 0-1 door een FC Knudde-achtige eigen goal... Tikkie terug Jaap werd wat lastig als de keeper niet op doel staat...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Een 4-1 overwinning. Prachtig! Mocht ook wel weer eens, 3 punten
Jullie concurrent Hercules zag ik vanmiddag met 1-0 winnen. Eerste helft al snel het doelpunt en duidelijk de betere. In de tweede helft Oss feller en gevaarlijker voor het doel, de (verdiende) gelijkmaker bleef uit.
 
Bovenaan