Derde Divisie B 2022/2023

Joost

Well-known member
Groene Ster heeft gelukkig ook weer de broodnodige puntjes gepakt. Hopelijk kunnen ze doorpakken en aansluiting vinden bij de middelste helft van de ranglijst.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Volgens de trainer van ADO'20 was het nog 4-3 voor ADO'20 geworden als de wedstrijd 4 minuten langer duurde.

Moet je binnenkort weer in deze competitie vlaggen, SC Heerenveen?
Dat lijkt mij wat overdreven, hij mag allang blij zijn dat VVSB niet de 1-4 scoorde. Als er één ploeg verdiende te winnen dan was dat VVSB.

Jazeker! Na de winterstop voornamelijk 2e divisie gevlagd, op ADO '20 - VVSB na, maar vanaf het weekend 25-26 maart heb ik 5 weekenden waarvan 4 met fluiten op zaterdag en vlaggen op zondag.
 

SC Heerenveen

Well-known member
26 maart vlag ik bij Baronie - ADO '20. Opnieuw dus ADO '20, de laatste 3 wedstrijden dat ik in de zondag 3e divisie vlagde had ik ze al. Belangrijke wedstrijd voor beide, vandaar ook waarschijnlijk dat het arbitrale trio uit de A groep (2e/3e divisie) komt. Wel mooi stukje rijden, iets langer dan 2 uren haha.
 

JMD

Well-known member
Hercules heeft de voorsprong tegen ADO'20 verdubbeld, 2-0. VVSB staat op 1-1 bij UDI'19. Als VVSB nog iets wil moeten ze eigenlijk wel winnen vandaag.
 

JMD

Well-known member
4-0 uiteindelijk voor Herclues en VVSB staat 1-3 voor, gat dus ineens nog maar 2 punten en een beter doelsaldo voor de Noordwijkerhouters...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Onderweg naar Breda voor Baronie - ADO '20.

In mijn laatste 3 wedstrijden in de 3e divisie zondag heb ik nu telkens ADO '20 gehad. Vandaag zal ik alleen niet de 1.500 toeschouwers halen denk ik, in tegenstelling tot de thuiswedstrijden van ADO '20 tegen VVSB en DEM.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vervelende 0-3 nederlaag tegen UNA in de strijd om plek 5 en de 3e periode.
0-3 klinkt afgetekend, maar was in werkelijkheid aardig geflatteerd.
HSC'21 de beter ploeg met zeker 6 x een 100% procent kans en zelfs een gemiste pingel bij 0-1.
Laatste 10 minuten alles of niets gespeeld en dit keer werd het dus niets.
Jammer, maar zeker geen slechte wedstrijd gezien van HSC'21 met de doelman van UNA als de beste man op het veld.
 

Fregge

Well-known member
Jammer, maar zeker geen slechte wedstrijd gezien van HSC'21 met de doelman van UNA als de beste man op het veld.
Is speler van de week geworden bij Topamateurvoetbal.com. De tweede keer dat een keeper Speler van de Week wordt nadat ze een wedstrijd in Haaksbergen hebben gewonnen
 

De Groene Scout

Well-known member
VVSB boekte gisteren al een krappe zege tegen Blauw Geel met 3-2. De mannen van Fregge stonden nog lange tijd voor met 1-2, maar uiteindelijk trok VVSB aan het langste eind en blijft in de race voor de titel.
Middenmoters UNA en Oss speelden met 1-1 gelijk tegen elkaar.

De rest komt zo in actie.
 
Bovenaan