Derde Divisie B 2022/2023

De Groene Scout

Well-known member
Spektakel stukje in Heemskerk bij de topper.
3-3 zullen vanavond of morgen de verhalen wel lezen van de ass. scheidsrechter.

HSC'21 verloor weer eens een keer. Na een mooie serie na de winterstop verloor het in een matig duel bij JOS met 1-0.
Onderin pakte UDI weer eens een puntje, maar blijft het gat voor UDI en Dongen wel erg groot naar de ploegen erboven.
 

Fregge

Well-known member
Hangt nog een prachtig doek van in de scheidsrechter kleedkamer van Harkemase Boys. Beide assistenten ken ik trouwens ook erg goed. Laat maar weten hoe het vanmiddag was!
Dat zei de scheidsrechter inderdaad haha. En dat hij daar ook geregeld naar gerefereerd wordt.

Leek op het begin zeker de wedstrijd wat te laten escaleren door een aantal keer niet te fluiten als dat wel moest. Maar goed, niet de reden dat we met 2-0 verloren.
 

JMD

Well-known member
En zelfs 1-3... De late 3-3 van vorige week heeft toch een knauw gegeven aan VVSB zo te zien...
 

Fregge

Well-known member
We speelden niet onaardig, maar toch was ADO'20 een stukje beter dan ons. Jammer. Snel herpakken weer om de 3e plek vast te houden.
 

JMD

Well-known member
VVSB verliest opnieuw, was wel beter dan TOGB, maar het loopt sinds de late 3-3 in Heemskerk totaal niet. ADO'20 dus nu in een zetel richting de titel als het zo doorgaat
 

De Groene Scout

Well-known member
Die zijn het even helemaal kwijt. TOGB daarentegen gaat wel lekker de laatste tijd en schuift door naar plek 5.
Morgen het vervolg.
 

Fregge

Well-known member
Niet helemaal, want gisteravond ook gespeeld: OJC - Blauw Geel. 0-0. We waren zelf beter maar het gaat om goals maken. En dat deden we niet.
 

JMD

Well-known member
ADO'20 komt niet verder dan 0-0 tegen Gemert, Hercules wint en komt in punten naast Blauw Geel, maar heeft een inhaalduel tegoed.

Volgende week de inhaalrondes, VVSB moet naar UDI'19. ADO'20 moet naar Hercules om een duel af te maken (was eerder afgelast en toen die half februari werd ingehaald in de 1e helft gestaakt wegens een flinke blessure bij 1 van de spelers), stand was toen 1-0 voor Hercules. Als VVSB nog iets wil zullen ze dus de inhaal moeten winnen en hopen dat ADO'20 punten laat liggen
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 wint met 1-2 bij UDI'19.
Veel beter en terechte winst hoewel het in de laatste 10 minuten toch ook nog weer even onnodig spannend werd.
3e periode: 2 gepeeld 6 punten!!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Best bijzonder die terugval van VVSB. 2 weken geleden had ik ze bij ADO '20. Een volgepakt sportpark met 1.500 toeschouwers en met veel fanatieke meegereisde supporters van VVSB.

Na de snelle 1-0 draaide VVSB de wedstrijd volledig om, was het veel beter en liep het in het begin van de tweede helft uit naar 1-3. Je zag de huidige vorm terug waarin beide teams verkeerden dat moment.

VVSB bleef echter kansen missen op de 1-4. En toen de 2-3 onverwacht viel, werd het toch nog spannend. En eigenlijk voelde je het al aankomen dat hij nog ging vallen, de 3-3. Dat gebeurde uiteindelijk in de 95e minuut.
 

Fregge

Well-known member
Volgens de trainer van ADO'20 was het nog 4-3 voor ADO'20 geworden als de wedstrijd 4 minuten langer duurde.

Moet je binnenkort weer in deze competitie vlaggen, SC Heerenveen?
 

Joost

Well-known member
Groene Ster heeft gelukkig ook weer de broodnodige puntjes gepakt. Hopelijk kunnen ze doorpakken en aansluiting vinden bij de middelste helft van de ranglijst.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Volgens de trainer van ADO'20 was het nog 4-3 voor ADO'20 geworden als de wedstrijd 4 minuten langer duurde.

Moet je binnenkort weer in deze competitie vlaggen, SC Heerenveen?
Dat lijkt mij wat overdreven, hij mag allang blij zijn dat VVSB niet de 1-4 scoorde. Als er één ploeg verdiende te winnen dan was dat VVSB.

Jazeker! Na de winterstop voornamelijk 2e divisie gevlagd, op ADO '20 - VVSB na, maar vanaf het weekend 25-26 maart heb ik 5 weekenden waarvan 4 met fluiten op zaterdag en vlaggen op zondag.
 

SC Heerenveen

Well-known member
26 maart vlag ik bij Baronie - ADO '20. Opnieuw dus ADO '20, de laatste 3 wedstrijden dat ik in de zondag 3e divisie vlagde had ik ze al. Belangrijke wedstrijd voor beide, vandaar ook waarschijnlijk dat het arbitrale trio uit de A groep (2e/3e divisie) komt. Wel mooi stukje rijden, iets langer dan 2 uren haha.
 
Bovenaan