Derde Divisie B 2022/2023

Fregge

Well-known member
Ik geef het door aan de vrouw die jullie altijd opvangt ! Vlag je deze keer de pupil van de week niet buitenspel? ;)
 

SC Heerenveen

Well-known member
Heel goed, haha. Leuk vrouwtje blijf ik dat vinden. Ik zal de vlag dan wel omlaag houden. Steek ik hem later in de wedstrijd wel weer even omhoog voor een Blauw Geel aanvaller. :p
 

SC Heerenveen

Well-known member
Haha die is bij ons ook populair onder de scheids- en grensrechters. Op een of andere manier worden die aanbevolen.
Ja, broodje bal wordt bijna standaard wel aangeboden. Maar er zitten nog enkele zuinige clubs bij waar je blij mag zijn met wat borrelnootjes.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag al 2 potjes gespeeld. De hoger geplaatsten Unitas en VVSB wonnen beide van respectievelijk TOGB en Baronie en blijven daardoor in de subtop.
Morgen mogen wij het proberen tegen de koploper onder toeziend oog van SC Heerenveen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Vandaag al 2 potjes gespeeld. De hogeren geplaatste Unitas en VVSB wonnen beide van afgeleid TOGB en Baronie en blijven in de subtop.
Morgen mogen wij het proberen tegen de koploper onder toeziend oog van SC Heerenveen.
Leuk om weer bij HSC '21 te komen morgen! Blijft toch één van de leukste clubs om bij te vlaggen. Met normaal gesproken ook een aardige opkomst van het publiek.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Kon nog wel eens tegenvallen. Veel successupporters en laatste 4 duels niet gewonnen. Verder speelt Twente thuis om 14.30 uur.
Zal dus wel geen heksenketel worden.
Zou jammer zijn ja. En voor de groene Sinterklaas zal het ook nog te vroeg zijn denk ik.

Laat je na de wedstrijd je gezicht nog even zien?
 

De Groene Scout

Well-known member
1-4 nederlaag. Klinkt als kansloos, maar was wel een beetje geflatteerd.
HSC'21 zat lekker in de wedstrijd en was de eerste 20 minute ook beter. Kreeg een pingel maar miste deze.
ADO kwam er 1x uit en slingerde een bal voor die binnen werd gekopt uit buitenspelpositie. Toch telde de treffer.
Na slordigheidje ook nog de 0-2, tussendoor had HSC'21 nog 2e pingel moeten krijgen maar dat vond de scheids blijkbaar iets te veel van het goede en ook SC Heerenveen had de handsbal blijkbaar niet gezien.
Na rust al snel de 0-3 en leek het beslist. Via Mo toch nog de 1-3 en opnieuw HSC dat aandrong en zocht naar meer. Uit een scrimmage leek de 2-3 te vallen, maar deze bal bleek net niet over de lijn.
Vervolgens moest Wensing er met 2x geel nog af (waarbij ook SC Heerenveen als een dolle stond te vlaggen om hem de kaart maar aan te naaien bij licht shirtje trekken) en werd het uiteindelijk na 89 minuten (geen idee waarom de wedstrijd niet werd uitgespeeld) afgefloten.

Mogelijk beetje zure reactie van mij over arbitrage, maar die vond ik vandaag ook onvoldoende. Ben wel benieuwd hoe de grens dit zag.
Neemt niet weg dat ADO'20 een goede ploeg heeft, maar vond ons vandaag niet veel minder.
 

Fregge

Well-known member
1-1 in Gemert en dat was misschien wel onverdiend. 1e helft, eerste half uur vooral, waren we beter en verzuimen we onszelf te belonen en uit te lopen. 2e helft werd het meer op en neer zonder echt grote kansen.
 
Bovenaan