SC Heerenveen
Well-known member
Jammer dat je verslagje enige objectiviteit mist en een realistische kijk.1-4 nederlaag. Klinkt als kansloos, maar was wel een beetje geflatteerd.
HSC'21 zat lekker in de wedstrijd en was de eerste 20 minute ook beter. Kreeg een pingel maar miste deze.
ADO kwam er 1x uit en slingerde een bal voor die binnen werd gekopt uit buitenspelpositie. Toch telde de treffer.
Na slordigheidje ook nog de 0-2, tussendoor had HSC'21 nog 2e pingel moeten krijgen maar dat vond de scheids blijkbaar iets te veel van het goede en ook SC Heerenveen had de handsbal blijkbaar niet gezien.
Na rust al snel de 0-3 en leek het beslist. Via Mo toch nog de 1-3 en opnieuw HSC dat aandrong en zocht naar meer. Uit een scrimmage leek de 2-3 te vallen, maar deze bal bleek net niet over de lijn.
Vervolgens moest Wensing er met 2x geel nog af (waarbij ook SC Heerenveen als een dolle stond te vlaggen om hem de kaart maar aan te naaien bij licht shirtje trekken) en werd het uiteindelijk na 89 minuten (geen idee waarom de wedstrijd niet werd uitgespeeld) afgefloten.
Mogelijk beetje zure reactie van mij over arbitrage, maar die vond ik vandaag ook onvoldoende. Ben wel benieuwd hoe de grens dit zag.
Neemt niet weg dat ADO'20 een goede ploeg heeft, maar vond ons vandaag niet veel minder.
Ik kom zeker nog wel even mijn neutrale kijk erop geven. Dit had ik je, zoals we de keurige HSC '21 bestuursleden ook gedaan hadden, zeker wel willen vertellen. Maar meer dan een 10 seconden durende gesprek hoe het was, zat er blijkbaar niet in. Hopelijk duurt onze volgende nabeschouwing wat langer. ;-)