Derde Divisie A 2024/2025

De Groene Scout

Well-known member
Echt heel triest. Van 2 kanten een zwakke pot met 2 ploegen die vooral zoekende zijn en ook zeker niet in vorm zijn.
Kort voor rust en kort na rust 2 treffers en langs de lijn rekenden we ons al even rijk. De sint was echter vroeg dit jaar en in 20 minuten tijd gaven we 4 cadeautjes weg. Echt te gek voor worden hoe naïef er gespeeld werd. We missen een leider in het veld die de boel op scherp zet en stuurt. Het is los zand en ook wel een beetje gebrek aan kwaliteit op dit moment. Het wordt een lang en zwaar seizoen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Afgelopen weekend geen wedstrijd gehad. Vanavond avond 5 van het dorpsfeest. Nog even een laatste avond op karakter. Weer aan dat bier.

Komend weekend op zaterdag in het stadion FC Volendam O19 tegen Cambuur O19 en zondag Rohda Raalte tegen DEM. Volgende week de topper Harkemase Boys tegen DOVO.
 

de waan

Well-known member
Ik keek bij de tussenstanden, keurige 2-0 voorsprong. Kijk ik twintig minuten later weer, 2-4 achter. 4 tegengoals in een dik kwartier.
Ik deed dit ook. 2-1voor, kort gesprekje met Tom ter Hogt en het was 2-4.

De voorspoed van de afgelopen jaren - waar ik dus zelf ook even in leek te gaan geloven - lijkt wel voorbij.
 
Bovenaan