Punt is een beetje dat je op deze manier ook niet zo gemakkelijk die paar keer wint.Turkije 2-2 tegen Macedonië, niks dus verloren vanavond. Met 2 thuiszeges zet je grote stappen en je krijgt Noorwegen ook nog in Nederland.
Verdedigend hield het ook bepaald niet over.Ja en toen moesten we ook eens winnen van Noorwegen tijdens de laatste wedstrijd van een poulefase. Ene Clarence Seedorf was toen de verlosser!!
Het was gisteren met name aanvallend zwak....onze aanvallers lagen aan banden, maar goed we doen volop mee!!
Montenegro thuis, had zal ongetwijfeld weer heel lastig worden om deze pot te winnen.
Teert denk ik nog op een aardige reeks onder Koeman met redelijk wat goals en assists. Maar laat verder ook niks meer zien, sinds zijn blessure eigenlijk al niet meer.Waarom wordt Depay door iedere journalist en analist behandeld als een vedette terwijl hij geen ene reet heeft laten zien in het merendeel van 69 interlands buiten een hattrick tegen Gibraltar?
Verdedigend hield het ook bepaald niet over.
Doordat Luxemburg met 1-0 van Tsjechië won, kreeg Nederland nog een kans op kwalificatie.Ja en toen moesten we ook eens winnen van Noorwegen tijdens de laatste wedstrijd van een poulefase. Ene Clarence Seedorf was toen de verlosser!!
Het was gisteren met name aanvallend zwak....onze aanvallers lagen aan banden, maar goed we doen volop mee!!
Montenegro thuis, had zal ongetwijfeld weer heel lastig worden om deze pot te winnen.
Bij Barcelona doet hij het vooralsnog ook heel erg goed. Ik maakte er gisteravond een grapje over, maar ik vind het echt opvallend hoeveel beter hij onder Koeman speelt dan onder andere trainers.Teert denk ik nog op een aardige reeks onder Koeman met redelijk wat goals en assists. Maar laat verder ook niks meer zien, sinds zijn blessure eigenlijk al niet meer.
Oeps....Dus het was Nederland - Denemarken en Turkije - Macedonië gisteren. En ik maar denken dat ze WK kwalificatie wedstrijden speelden en geen oefenwedstrijd gisteren
Waarom?Ik ga er vanuit dat oranje wederom punten gaat verspelen.