De weg naar Qatar deel 2, Noorwegen/Montenegro/Turkije

Abubakari

Well-known member
Die Frenkie is ook weer eens nergens hè?
Foutloze wedstrijd, als controleur op het middenveld val je nu eenmaal minder op.

Ik vond Blind, Depay en Wijnaldum matig. Zijn toch de mannen die wat extras moeten brengen, deden ze absoluut niet.

Dikke mazzel dat De Turken in de 97ste minuut de 2-2 nog om de oren krijgen, ik vond Oranje zeer teleurstellend.
 

stc

Well-known member
Ik vraag mij af of dit Oranje wel beter kan dan ze nu spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member

Rapportcijfers | Frenkie de Jong en Klaassen maken meeste indruk, Memphis Depay matig​

7 | Frenkie de Jong
Bijna alle ballen die vooral na rust ergens op het middenveld vielen, waren voor De Jong. Hij hield Oranje aan het aanvallen. Was voor rust wel eenmaal zomaar Elyounoussi kwijt.
AD.nl

VI geeft Klaassen een 7, de Jong en Bijlow een 6,5 en de rest lager.

volkskrant:
Frenkie de Jong was de spil, de bijna ouderwetse spelmaker. Ballen halen, soms diep op eigen helft. Passen of indribbelen.

“Niet de allerslechtste maar het scheelde niet veel”.

Onzin dus.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik volg het Nederlands Elftal zo weinig meer, dat ik niet eens wist dat ze vanavond al moesten spelen. Maar weinig gemist zo te lezen.
 

Reinoud

Well-known member
Mwah, hier kan hij niet zoveel aan doen hoor.... Bal valt ineens voor zijnv oeten.

Turkije 2-2 tegen Macedonië, niks dus verloren vanavond. Met 2 thuiszeges zet je grote stappen en je krijgt Noorwegen ook nog in Nederland.
Dus het was Nederland - Denemarken en Turkije - Macedonië gisteren. En ik maar denken dat ze WK kwalificatie wedstrijden speelden en geen oefenwedstrijd gisteren ;)
 

Susaa

Well-known member
Dit wordt gewoon zo'n jaren 90 kwalificatie.

Ja en toen moesten we ook eens winnen van Noorwegen tijdens de laatste wedstrijd van een poulefase. Ene Clarence Seedorf was toen de verlosser!!

Het was gisteren met name aanvallend zwak....onze aanvallers lagen aan banden, maar goed we doen volop mee!!

Montenegro thuis, had zal ongetwijfeld weer heel lastig worden om deze pot te winnen.
 
Bovenaan