Mario
Well-known member
Virgil van Dijk meet anders toch 1.95.We hebben geen grote spelers.
Virgil van Dijk meet anders toch 1.95.We hebben geen grote spelers.
Potverdorie je hebt helemaal gelijk!Virgil van Dijk meet anders toch 1.95.
Je hebt er met Frimpong, Bakker, Summerville en Meijer en in de iets oudere categorie Schouten, St. Juste en Van den Boomen in ieder geval nogWat me eigenlijk vooral opvalt is hoe 'oud' het Nederlands Elftal is. Er stonden 5 dertigers (Cillessen, Van Dijk, De Roon, Berghuis, Wijnaldum) in de basis en er vielen nog eens 3 in. Daarnaast nog een paar laat-twintigers en het is een nogal ervaren team. Nu heb ik wel het idee dat er wat minder talent voor handen is als in andere jaren (hoeveel jonge Nederlandse spelers bijvoorbeeld spelen er nou echt regelmatig in het buitenland?), dus verjongen zal niet gemakkelijk zijn, maar is toch wel een taak van de huidige bondscoach.
Ter aanvulling speelt een Kenny Tete (27 jaar) wekelijks basis Premier League bij Fulham. Justin Kluivert maakt wekelijks zijn minuten in LaLiga bij Valencia. Noa Lang had er bij kunnen zitten. Pablo Rosario komt in Frankrijk ook aan zijn potjes. Allemaal niet het ei van columbus natuurlijk maar van de spelers die niet zijn opgeroepen kun je nog best een leuk elftal maken.Je hebt er met Frimpong, Bakker, Summerville en Meijer en in de iets oudere categorie Schouten, St. Juste en Van den Boomen in ieder geval nog
7 die het prima doen maar niet zijn opgeroepen. Met een beetje opportunisme zou je Dallinga ook nog kunnen noemen.
Goede aanvulling. Kluivert doet het verrassend goed en dat kan ik bevestigen.Ter aanvulling speelt een Kenny Tete (27 jaar) wekelijks basis Premier League bij Fulham. Justin Kluivert maakt wekelijks zijn minuten in LaLiga bij Valencia. Noa Lang had er bij kunnen zitten. Pablo Rosario komt in Frankrijk ook aan zijn potjes. Allemaal niet het ei van columbus natuurlijk maar van de spelers die niet zijn opgeroepen kun je nog best een leuk elftal maken.
Die speelt voor de Surinaamse nationale ploeg, dus dat is geen optie meer.Sheraldo Becker natuurlijk nog.