De weg naar EURO2024, deel 1. Frankrijk & Gibraltar.

Abubakari

Well-known member
Allemaal spelers van het niveau of lager dan we nu hebben, schieten we daar nou zoveel mee op anders dan dat je wat nieuwe namen hebt om op een voetbalforum over te mopperen?
 

Pascallovic

Well-known member
Allemaal spelers van het niveau of lager dan we nu hebben, schieten we daar nou zoveel mee op anders dan dat je wat nieuwe namen hebt om op een voetbalforum over te mopperen?
Discussie ging niet zo zeer of dit betere opties zijn, maar meer dat het Batigoal opviel dat het elftal van gisteren relatief oud was en wat voor eventueel doorselecteren in de nabije toekomst de opties zijn die in het buitenland spelen. Dat zijn dus deze spelers. Er zullen er weinig zijn die denken dat je met Rosario voor de Roon een probleem gaat oplossen.

Wie weet dat Boadu volgend seizoen bij een club terechtkomt waar ie wel speelminuten gaat maken, dan heb je weer een optie erbij voorin.
 

Batigoal

Well-known member
Had me niet gerealiseerd dat na mijn post een hele rits namen voorbij zouden komen die kunnen worden geselecteerd. :LOL:

Er is wel keuze gelukkig, maar ik bedoelde meer dat er weinig echte diamantjes in het buitenland spelen. Maar wel veel degelijke krachten in de middenmoot/max subtop in het buitenland. Ook niet verkeerd, maar dat is voor mijn idee weleens beter geweest.
 

Jef400

Well-known member
Je kwalificeert jezelf voor de eindtoernooien en je slaat daar geen modderfiguur. Dat is met de tweede helft van de jaren '10 in het achterhoofd al best wat moet ik zeggen.
 

JFK

Well-known member
Kwalificeren voor het EK2024 gaat 'm denk ik ook niet worden.
Ierland is geen makkie en Griekenland zal ook geen makkelijke opgave worden.
 

Maasveld

Well-known member
Had me niet gerealiseerd dat na mijn post een hele rits namen voorbij zouden komen die kunnen worden geselecteerd. :LOL:

Er is wel keuze gelukkig, maar ik bedoelde meer dat er weinig echte diamantjes in het buitenland spelen. Maar wel veel degelijke krachten in de middenmoot/max subtop in het buitenland. Ook niet verkeerd, maar dat is voor mijn idee weleens beter geweest.
En dan zijn we voor het gemak Perr Schuurs ook nog vergeten!
 
Bovenaan