De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Leg uit... Om 21.30 nog het Stadhuisplein op is niet te doen qua 'crowdmanagement'...

Om 22.30/23.00 moeten dan ook nog tienduizenden man weg via NS enzo... Wordt erg lastig.

Als je als KNVB weet dat er veel op het spel staat moet je gewoon alle wedstrijden om 14.30 uur laten spelen. Wat dat kut Fox ook zegt.
Ook onderin zou het veel beter zijn dat vanaf dit weekend alle wedstrijden tegelijkertijd zouden worden gespeeld.
 

gevegt

Well-known member
Eerste trein richting Rotterdam rijdt weer om 0544hrs. Prima te doen om een nacht door te zakken en feest te vieren. Meteen daarna aan het werk.

Haha, ooit heb ik een nacht helemaal doorgehaald en om een uur of 7 de trein naar Zwolle gepakt. Dat was wel een leuk ritje met al die nuchtere lui om me heen.
 

JMD

Well-known member
Als je als KNVB weet dat er veel op het spel staat moet je gewoon alle wedstrijden om 14.30 uur laten spelen. Wat dat kut Fox ook zegt.
Ook onderin zou het veel beter zijn dat vanaf dit weekend alle wedstrijden tegelijkertijd zouden worden gespeeld.
Aha, bedoelde je dat... Ja, dat ben ik helemaal met je eens...
(is ook sowieso veel leuker en spannender)
 

SanMark.

Well-known member
Haha, ooit heb ik een nacht helemaal doorgehaald en om een uur of 7 de trein naar Zwolle gepakt. Dat was wel een leuk ritje met al die nuchtere lui om me heen.

Vroeger naar een party de zondag trein van 11 uur in de ochtend richting het noorden . Zag je de mensen ook kijken.
 

Abubakari

Well-known member
Maar om het PSV-Kampioenstopic te misbruiken om het over het onderlinge geworstel van de minder goden resp. nummer 2 (7 punten achterstand) en nummer 3 (15 punten achterstand) te hebben is enigszins onfatsoenlijk.

Dit is toch gewoon een wedstrijdtopic?

En wat een arrogantie zeg, Amsterdammer zeker?
 

ALenstra

Well-known member
In 2015 werd PSV toch kampioen op zaterdagavond maar was de huldiging toch ook een dag later?
 

zwammy

Well-known member
Zondag is toch het leukste. Dat zijn de spontane feesten. Die huldiging is toch meer voor het klootjesvolk.
 

Maasveld

Well-known member
In dat geval supermod, doe even waarvoor je bent aangesteld en post een linkje naar het kampioenswedstrijd topic?

Of is dat 'ineens' verdwenen? Tssss.... er gebeuren hier rare dingen.
Hoe vaak moet het nu nog gezegd worden voordat het tot je botte harses doordringt?
 

JMD

Well-known member
In dat geval supermod, doe even waarvoor je bent aangesteld en post een linkje naar het kampioenswedstrijd topic?

Of is dat 'ineens' verdwenen? Tssss.... er gebeuren hier rare dingen.

Tsja, de sleepwet is er gisteren doorheen gekomen, dus dit is pas het begin... :p
 

Eef de Kip

Well-known member
Jij dan met je fake beschuldigingen en je calimerogedrag. En dan ben je nog een P.S.V.' er ook.

Tijd dat je een weekje op het bankje gaat zitten, zal is kijken waar dat nazi knopje zit.
 

gevegt

Well-known member
Jij dan met je fake beschuldigingen en je calimerogedrag. En dan ben je nog een P.S.V.' er ook.

Tijd dat je een weekje op het bankje gaat zitten, zal is kijken waar dat nazi knopje zit.

HAAAAAAAAAAAAAA, alsof je dat knopje niet weet te vinden. Je rapporteert nog meer dan SM. en Abu samen! vuile NSBer!
 
Bovenaan