De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
PSV gaat deze wedstrijd echt niet winnen. Ajax is namelijk tot op het bot gemotiveerd om PSV van de mat te spelen en een dikke nederlaag toe te dienen.

En PSV is niet gemotiveerd? Hahahaha.

Elektrisch geladen stadion! Winst... op zeker.
 

Eef de Kip

Well-known member
Kan me niet voorstellen van niet. Ik zou ook niet weten wat je voor negatiefs te melden zou kunnen hebben over Ajax
 

gevegt

Well-known member
Kan me niet voorstellen van niet. Ik zou ook niet weten wat je voor negatiefs te melden zou kunnen hebben over Ajax
Eerlijk gezegd ik ook niet. Ze spelen altijd goed, hebben de beste spelers en zijn gewoon de BESTE!
Terwijl PSV laf, op de counter speelt en heel veel geluk heeft.
 

JMD

Well-known member
Volgens TT zal PSV bij winst maandag a.s. gehuldigd worden... Daar zal Roda op hopen dan, want woensdag is het Roda - PSV. Snap niet dat men een eventuele huldiging niet pas het weekend erna doet, dan speelt PSV toch niet wegens de bekerfinale...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Willem II en Vitesse profiteren weer van dat Feyenoord en AZ een bekerfinale spelen. Een kampioenschap vier je niet een week of wat later. Dan moet je naar de Bundesliga verkassen.
 

JMD

Well-known member
Willem II en Vitesse profiteren weer van dat Feyenoord en AZ een bekerfinale spelen. Een kampioenschap vier je niet een week of wat later. Dan moet je naar de Bundesliga verkassen.

In 2005 vierde PSV het feest pas 2 weken na het behalen van de titel... Stond nog een CL 1/2-finale op de rol..
 

JMD

Well-known member
Waarom is het in de BL eigenlijk zo dat de huldiging (en schaaluitreiking) pas na de laatste speeldag plaatsvindt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geeft nog even de tijd om na te lopen dat er geen geschorste spelers hebben meegedaan bij de kampioen.
 
Bovenaan