De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Er worden voor kaarten van aanstaande zondag meer dan 1500 euro geboden. Persoonlijk zou ik mijn kaartje / seizoenskaart nooit verkopen.

In zo'n situatie niet nee, in zo'n situatie als Excelsior vorig jaar en in 2007 zou ik dat wel doen ja (als je als thuisclub al klaar bent)... Als je door 1 transactie zo'n bedrag kunt verdienen snap ik dat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In zo'n situatie niet nee, in zo'n situatie als Excelsior vorig jaar en in 2007 zou ik dat wel doen ja (als je als thuisclub al klaar bent)... Als je door 1 transactie zo'n bedrag kunt verdienen snap ik dat.

Seizoen is al bijna klaar.
 

gevegt

Well-known member
Altijd een PSV-er in voor en tegenspoed. Wie heeft je een kaartje aangeboden?
Zelfs twee. 1 van een sponsor en 1 van een oud speler.

Wat mij erg tegenstaat is dat het kampioenschapsfeest totaal onnodig naar maandag is verschoven.
 

stc

Well-known member
Zelfs twee. 1 van een sponsor en 1 van een oud speler.

Wat mij erg tegenstaat is dat het kampioenschapsfeest totaal onnodig naar maandag is verschoven.

Bij het vorige kampioenschap was het feest ook op maandag. Maar heb je het aanbod aangenomen?
 

JMD

Well-known member
Zelfs twee. 1 van een sponsor en 1 van een oud speler.

Wat mij erg tegenstaat is dat het kampioenschapsfeest totaal onnodig naar maandag is verschoven.

Benieuwd welke oud-speler contact met jou heeft...

Dat 2e heeft ook met de eindtijd te maken: 16.45 beginnen is rond 18.30 einde, de schaal dan niet voor 19.00, feestje in de kleedkamer is dan niet voor 20.00 klaar. Dan is het echt te laat voor de platte kar en stadhuisplein. Snap dus wel dat het niet zondagavond gebeurt.
 

stc

Well-known member
De kampioenschappen die ik in Eindhoven heb gevierd waren altijd na de wedstrijd.
Ik twijfel nog.

Ik denk dat vele mensen graag deze wedstrijd willen bezoeken. Als je gaat, dan hoor ik het graag.

Het word denk ik een historische wedstrijd. Ik hoop dat PSV hun maten van 1963 zullen evenaren. Toen won PSV met 5-2 van Ajax en werden kampioen.
 

gevegt

Well-known member
Benieuwd welke oud-speler contact met jou heeft...

Dat 2e heeft ook met de eindtijd te maken: 16.45 beginnen is rond 18.30 einde, de schaal dan niet voor 19.00, feestje in de kleedkamer is dan niet voor 20.00 klaar. Dan is het echt te laat voor de platte kar en stadhuisplein. Snap dus wel dat het niet zondagavond gebeurt.
Dan snap jij het dus niet.

Dat eerste ga ik dus zeggen. Ook niet als je gokt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar neig ik ook naar. Lekker hier die kutleden een veeg uit de pan geven.
Dat is toch ook heel wat waard.

Bovendien is het altijd maar weer de vraag of je je huis nog wel weet terug te vinden. Voordat je het weet ga je de verkeerde kant op en zit je in Luik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leg uit... Om 21.30 nog het Stadhuisplein op is niet te doen qua 'crowdmanagement'...

Om 22.30/23.00 moeten dan ook nog tienduizenden man weg via NS enzo... Wordt erg lastig.

Om half zes rijden de treinen gewoon weer en ?s nachts brandt er in Brabant toch altijd licht.
 

stc

Well-known member
Om half zes rijden de treinen gewoon weer en ‘s nachts brandt er in Brabant toch altijd licht.

Eerste trein richting Rotterdam rijdt weer om 0544hrs. Prima te doen om een nacht door te zakken en feest te vieren. Meteen daarna aan het werk.
 
Bovenaan