De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Zondagmiddag 16:45 een wedstrijd die normaal als topper wordt gezien maar deze keer ook de eer voor PSV om de landstitel te pakken. Dan moeten ze wel eventjes winnen anders kan het feestje een paar dagen of weken worden uitgesteld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een wedstrijd zoals gisteren in Manchester zou wel leuk zijn.
 

vakx2.0

Banned
Toch leuk voor de Ajacieden dat ze de schaal een keer van dichtbij kunnen zien. Weten ze tenminste wat ze nu al vier jaar op rij missen.

't Wordt trouwens mooi weer zondag a.s. ... en laat de zon nou altijd stralen op kampioensfeestjes van PSV. Alle seinen staat op groen.
 

ElSimao

Active member
Toch leuk voor de Ajacieden dat ze de schaal een keer van dichtbij kunnen zien. Weten ze tenminste wat ze nu al vier jaar op rij missen.

Lijkt me heel goed voor diverse spelers van ons. Die denken namelijk dat ze er al helemaal zijn, dat ze dit niveau al ver ontgroeid zijn en dat Ajax in zn handjes mag klappen dat ze er nog spelen. Voor JK, MdL en HZ zou het een mooie confrontatie zijn om jullie de schaal in ontvangst te zien nemen.
 

ALenstra

Well-known member
Ultieme vernedering voor Ajax als het lijdend voorwerp worden van een kampioensfeestje.
 

Abubakari

Well-known member
Wat mij betreft wordt het net zo leuk als Ajax-PSV eerder dit seizoen. Dat was ook een leuke vernedering, maar dan voor het bange PSV. Ik hoop dat deze week niemand uitgepraat raakt over de titel van PSV die al binnen is en dat dit de kampioenswedstrijd is en dat PSV op zeker gaat winnen en dat dit een vernedering voor Ajax wordt etcetera etcetera...
 

Fregge

Well-known member
Wat mij betreft wordt het net zo leuk als Ajax-PSV eerder dit seizoen. Dat was ook een leuke vernedering, maar dan voor het bange PSV. Ik hoop dat deze week niemand uitgepraat raakt over de titel van PSV die al binnen is en dat dit de kampioenswedstrijd is en dat PSV op zeker gaat winnen en dat dit een vernedering voor Ajax wordt etcetera etcetera...

Laat dan wel even tussendoor iedere Ajacied z'n mond houden over het verstoren van een kampioensfeestje.
 

stc

Well-known member
PSV gaat deze wedstrijd echt niet winnen. Ajax is namelijk tot op het bot gemotiveerd om PSV van de mat te spelen en een dikke nederlaag toe te dienen.
 
Bovenaan