De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Berekenende gast, die vakx. Die weet zelf ook wel dat PSV geen kampioen gaat worden tegen Ajax. Voor vakx maakt deze ban niks uit, die was na de 0-3 van morgen sowieso een week weg gebleven.

Ik neem aan dat de schorsing pas volgende week in gaat. Anders heeft de mod squad net zoveel affiniteit met voetbal als die van SoccerQuest destijds met Ladyhawke, Bart, P@sbeer en Sep the Sorcerer.

Abubakari

Well-known member
Mario heeft het door, dit is de dag waarop Ajax achteraf bekeken de meest verrassende titel van de 34 pakte. 0-3. Appeltje eitje.

ALenstra

Well-known member
Wat een spanning! Zal PSV kampioen worden of moeten ze dat even uitstellen? Was het nu maar kwart voor vijf!

Mario

Well-known member
Mario heeft het door, dit is de dag waarop Ajax achteraf bekeken de meest verrassende titel van de 34 pakte. 0-3. Appeltje eitje.

Ik vind het ook wel zielig voor jullie dat er zo lang gewacht moet worden op een prijs, maar ik ben er niet zeker van of we het jullie dit jaar cadeau zullen doen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom?

Lul... :)

Niet vanwege jou, Mario en gevegt maar de afgelopen weken ben ik echt heel moe geworden van diverse PSV-ers met een heel naar arrogant toontje. Zeg maar op z'n vakx. En die gasten gun ik een verziekt feestje ontzettend.

JMD

Well-known member
Niet vanwege jou, Mario en gevegt maar de afgelopen weken ben ik echt heel moe geworden van diverse PSV-ers met een heel naar arrogant toontje. Zeg maar op z'n vakx. En die gasten gun ik een verziekt feestje ontzettend.
Duidelijk.

Ik word dat soort figuren ook zat ja... Figuren die zich druk maken over of Ajax wel een erehaag gaat vormen (alsof dat ooit al eens in NL gebeurd is) als PSV kampioen wordt. Lekker belangrijk. Als je kampioen wordt heb je toch je eigen feestje? LB wat de tegenstander dan doet...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Duidelijk.

Ik word dat soort figuren ook zat ja... Figuren die zich druk maken over of Ajax wel een erehaag gaat vormen (alsof dat ooit al eens in NL gebeurd is) als PSV kampioen wordt. Lekker belangrijk. Als je kampioen wordt heb je toch je eigen feestje? LB wat de tegenstander dan doet...

Ja, dat soort dingen inderdaad. Jou gun ik het kampioenschap uiteraard wel. Maar als het vandaag nog even niet lukt dan zou ik dat wel kunnen waarderen.

Mario

Well-known member

Vakx is een verhaal apart, en niet representatief voor de gemiddelde PSVer. Gewoon een beetje sarren is leuk, maar zagen en zeuren is weer een ander verhaal. Iedereen zoekt elkaar ook telkens op, en dat laat ik dan maar voorbij gaan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vakx is een verhaal apart, en niet representatief voor de gemiddelde PSVer. Gewoon een beetje sarren is leuk, maar zagen en zeuren is weer een ander verhaal. Iedereen zoekt elkaar ook telkens op, en dat laat ik dan maar voorbij gaan.

Wat vakx hier deed, heb ik ook buiten het forum om een aantal PSV-ers zien doen. Ik weet dat ze niet representatief zijn en uiteindelijk wordt PSV toch wel kampioen. Maar vandaag hoop ik dat Ajax wint.

JMD

Well-known member
Ramselaar speelt niet, Pereiro wel. Bergwijn weer terug op linksvoor, en Pereiro (die vorige week speelde ipv Bergwijn) nu op het middenveld.

Pascallovic

Well-known member
Heb iets van 6x PSV-Ajax bijgewoond en heb alle resultaten wel voorbij zien komen, maar de sfeer die ik telkens daar proef neigt toch meer naar de toon van VakX dan van de rest hier. De negativiteit in het stadion vooral richting de tegenstander en relatief weinig richting de eigen ploeg, vind ik altijd te triest voor woorden. Bij mij helpen dat soort dingen niet echt om sympathie voor die club te krijgen. Dit terwijl bij Feyenoord ik ondanks de rivaliteit toch wel waardering voor de supporters kan opbrengen.

JMD

Well-known member
De opstellingen.

PSV: Zoet,Arias,Schwaab,Isimat-Mirin,
Brenet,v.Ginkel,Pereiro,Hendrix,Lozano,
De Jong,Bergwijn

AJAX: Onana,Veltman,De Ligt,W?ber,
Tagliafico,Ziyech,Sch?ne,v.d.Beek,
Neres,Huntelaar,Kluivert

Mario

Well-known member
Heb iets van 6x PSV-Ajax bijgewoond en heb alle resultaten wel voorbij zien komen, maar de sfeer die ik telkens daar proef neigt toch meer naar de toon van VakX dan van de rest hier. De negativiteit in het stadion vooral richting de tegenstander en relatief weinig richting de eigen ploeg, vind ik altijd te triest voor woorden. Bij mij helpen dat soort dingen niet echt om sympathie voor die club te krijgen. Dit terwijl bij Feyenoord ik ondanks de rivaliteit toch wel waardering voor de supporters kan opbrengen.

Wellicht, maar ik sta daar wat anders in. Misschien heeft dat ook van doen dat ik in feite een buitenstaander ben hier in het Rotterdamse. Waar de Ajax haat trouwens ook behoorlijk groot is.

JMD

Well-known member
Wellicht, maar ik sta daar wat anders in. Misschien heeft dat ook van doen dat ik in feite een buitenstaander ben hier in het Rotterdamse.

Ik zie dat idd ook niet zo, maar ik ben natuurlijk in deze ook een 'buitenstaander'...

gevegt

Well-known member
Veel negativist jegens tegenstanders heb ik bij PSV nooit zo ervaren. Niet meer dan in andere stadions.
Wel heb ik ooit een supporter terecht gewezen die naar een Feyenoord speler spuugde. Toen ik hem achteruit trok raakte ik hem per ongeluk met mijn elleboog precies tegen zijn neusbotje. Hij werd afgevoerd en ik heb hem nooit weer gezien.
Die Poolse Feyenoorder speelde volgens mij een jaar later bij ons.

zwammy

Well-known member

Klopt, de aversie van PSV naar Ajax is zeer groot. Ik denk dat PSV ers de pot tegsn Ajax net zo belangrijk vinden dan dat de Feyenoorders, Utrechters en Hagenezen vinden.

Bovenaan