De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Eef de Kip

Well-known member
Vakkie wilde dus geen afscheidstopic openen en heeft dus op deze manier afscheid willen nemen van het forum. Heb je alle reden om feest te kunnen vieren, laat je je door je Ajax fixatie meeslepen, eigenlijk een tikje treurig.



Ik vind Ajax ook een schijtclub.

Goh, dat was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.
 

ElSimao

Active member
Ik heb ook niet zoveel met Ajax als ik heel eerlijk ben.

Jij bent zogenaamd fan van een club die qua filosofie, speelwijze en verleden hele duidelijke links met Ajax heeft. Dus als Barcelona je zo aanspreekt, moet dat tevens vanwege Ajax zijn. Of je hobbelt natuurlijk puur achter het succes aan.
 

Janssen

Well-known member
Jij bent zogenaamd fan van een club die qua filosofie, speelwijze en verleden hele duidelijke links met Ajax heeft. Dus als Barcelona je zo aanspreekt, moet dat tevens vanwege Ajax zijn. Of je hobbelt natuurlijk puur achter het succes aan.

En knul, zonnesteek?
 

zwammy

Well-known member
Kom kom mannen. Niet zo tegen vakX. Dadelijk kan hij niet genieten van het kampioenschap.
 

Abubakari

Well-known member
Kom kom mannen. Niet zo tegen vakX. Dadelijk kan hij niet genieten van het kampioenschap.

Berekenende gast, die vakx. Die weet zelf ook wel dat PSV geen kampioen gaat worden tegen Ajax. Voor vakx maakt deze ban niks uit, die was na de 0-3 van morgen sowieso een week weg gebleven.
 
Bovenaan