De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
De wedstrijd PSV - Ajax

Je zoekt nog steeds de erkenning van het grote Ajax?
 

JMD

Well-known member
Vakkie is als het kleine broertje wat een hekel heeft aan de grote broer wat die allemaal kan wat hij niet kan. Maar stiekem heel erg opkijkt tegen die grote broer.

En daarom dus ook voor de sleepwet is, zodat hij allerlei privacydetails van zijn grote broer leert kennen waarmee hij hem kan chanteren...
 

SanMark.

Well-known member
Integendeel. Ik geniet van de vernedering en jullie zuurheid erover
Welke vernedering ? Ajax heeft het zelf laten liggen door ontzettend slecht voetbal te laten zien het afgelopen jaar. Daar hoef je de credits niet aan Psv voor te geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis van het tot dusver vertoonde spel en de heen wedstrijd valt er geen vernedering te verwachten. Het zou een vernedering zijn als PSV Ajax met een nulletje of drie opzij zou zetten. Dat zie ik niet gebeuren.
 

vakx2.0

Banned
Ik vind een gat van straks 10 punten en het feit dat je op het veld van je concurrent moet staan als ze kampioen worden heel vernederend voor n club met veruit de grootste begroting.

En ik niet alleen. Ook in de media lees je dat dit een nachtmerriescenario is voor spelers en fans.

Let it be so. The south has risen again!!!!
 

Abubakari

Well-known member
Welke vernedering ? Ajax heeft het zelf laten liggen door ontzettend slecht voetbal te laten zien het afgelopen jaar. Daar hoef je de credits niet aan Psv voor te geven.

Daar ligt het probleem, bij vlagen was het heel goed, maar te vaak was het niet best. Maar het geeft de burger moed voor morgen dat Ajax er in de toppers wel stond. 3-0 tegen PSV, 2-0 tegen Feyenoord en 4-1 in de Kuip. Doen we daar morgen nog een mooie 0-3 bij, is het gat maar 4 punten en kan PSV doordeweeks ook geen kampioen worden. En een ontketend Roda JC uit is ook geen garantie voor 3 punten.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Daar ligt het probleem, bij vlagen was het heel goed, maar te vaak was het niet best. Maar het geeft de burger moed voor morgen dat Ajax er in de toppers wel stond. 3-0 tegen PSV, 2-0 tegen Feyenoord en 4-1 in de Kuip. Doen we daar morgen nog een mooie 0-3 bij, is het gat maar 4 punten en kan PSV doordeweeks kampioen worden. Kan. Want een ontketend Roda JC uit is ook geen garantie voor 3 punten.

En bovendien zou Ajax in dat scenario zelf ook moeten verliezen.
 

ElSimao

Active member
Ik vind een gat van straks 10 punten en het feit dat je op het veld van je concurrent moet staan als ze kampioen worden heel vernederend voor n club met veruit de grootste begroting.

En ik niet alleen. Ook in de media lees je dat dit een nachtmerriescenario is voor spelers en fans.

Let it be so. The south has risen again!!!!

Wat schattig dat dat hele voetbal jou nog zoveel doet op jouw leeftijd.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind een gat van straks 10 punten en het feit dat je op het veld van je concurrent moet staan als ze kampioen worden heel vernederend voor n club met veruit de grootste begroting.

En ik niet alleen. Ook in de media lees je dat dit een nachtmerriescenario is voor spelers en fans.

Let it be so. The south has risen again!!!!


En dat zijn dingen die allemaal buiten de invloedssfeer van Psv vallen. Als Ajax op 10 punten eindigt komt dat meer door het wanbeleid bij Ajax dan door het oogstrelend voetbal van Psv. Want dat zag er dit seizoen ook niet uit.
 

vakx2.0

Banned
@sanmark Als PSV straks op 89 punten komt dat niet door t wanbeleid van Ajax, want Ajax levert ons dit seizoen hooguit drie puntjes op.

Dat je dat recordaantal punten van PSV meent te kunnen verklaren door er Ajax bij te halen, zegt alles over je arrogantie en dikke plaat voor je jxxxxkop
 

SanMark.

Well-known member
@sanmark Als PSV straks op 89 punten komt dat niet door t wanbeleid van Ajax, want Ajax levert ons dit seizoen hooguit drie puntjes op.

Dat je dat recordaantal punten van PSV meent te kunnen verklaren door er Ajax bij te halen, zegt alles over je arrogantie en dikke plaat voor je jxxxxkop


SchizoVakkie jij bent degene die er bijna in elke zin Ajax bij haalt. Zoals al eerder gezegd door Els, Psv dat doet mij en vele met mij niet zoveel. Wij vinden het veel frustrerender dat het mooie voetbal van vorig jaar in 1 jaar totaal is afgebroken.
 

vakx2.0

Banned
Jij vindt wel meer frustrerend hoerenjong. En als je dat enorme recordaantal punten van PSV verklaart met ?wanbeleid van Ajax? dan ben je nog stompzinniger dan dat ik je al vond
 

SanMark.

Well-known member
Jij vindt wel meer frustrerend hoerenjong. En als je dat enorme recordaantal punten van PSV verklaart met “wanbeleid van Ajax” dan ben je nog stompzinniger dan dat ik je al vond

Jij hebt je kennis niet op orde. Want het is niet het meeste aantal punten. Dat heeft de club waar jij zo tegenop kijkt.

Over stompzinnig gesproken.

Ik had je vader kunnen zijn mannetje maar je moeder was te duur. Over hoerenjong gesproken.
 

vakx2.0

Banned
Die club waar wij momenteel zeven punten - en na morgen 10 - op neerkijken is al jaren niet meer in de buurt van 89 punten gekomen. Ook niet toen ze kampioen werden ... jaren terug. Dus als je niet zo?n frust met n klein pielemuisje was, gaf je de credits aan PSV en Cocu. In plaats van t te verklaren door wanbeleid in Amsterdam. Maar daar heb je de hersens noch de ballen voor, gore NSB?er
 

SanMark.

Well-known member
Die club waar wij momenteel zeven punten - en na morgen 10 - op neerkijken is al jaren niet meer in de buurt van 89 punten gekomen. Ook niet toen ze kampioen werden ... jaren terug. Dus als je niet zo’n frust met n klein pielemuisje was, gaf je de credits aan PSV en Cocu. In plaats van t te verklaren door wanbeleid in Amsterdam. Maar daar heb je de hersens noch de ballen voor, gore NSB’er

Grote leugenaar je hebt het over een record aantal punten voor de kampioen. Dat klopt dus al niet. En aan al jou teksten te zien zit jij met veel frustratie.

Het voetbal van Psv zag er dit jaar ook niet uit. Het was verschrikkelijk om naar te kijken, dus die credits gaan aan Psv en jou neus voorbij. Ik zou mij kapot schamen als je zo kampioen moet worden.
 
Bovenaan