De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Ja, dat is zo zeker als de 90+7 pingel van Madrid. Bij Unibet kost het je geld als je hierop inzet.

Op unibet krijg je 14/1 als PSV tegen Ajax kampioen wordt zag ik net toen ik de vbookie aanmaakte.
Voor Ajax voorkomt het feestje krijg je 1/4. Weet ik genoeg. 0-3.
 

Hankie

Well-known member
Hij was er zelf heel open over. Op aanraden van zn therapeut. Mn vrouw heeft t ter kennisgeving aangehoord, uit baldadigheid een foto van zn knullige stompje gemaakt (hoewel hij te dichtbij stond moest ze nog flink inzoomen) en t mij schaterlachend laten zien.

Gelukkig heb jij zo?n lekkere stevige Brabantse boerenlul voor me, zei ze nog. En daarna was t uit met de woorden en tijd voor daden.


Leve Feyenoord 1!
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat PSV er boven op klapt tegen AJAX en ze alle hoeken van het veld laten zien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb als neutrale toeschouwer wel zin in deze wedstrijd. Een scenario als bij Man City-Man Utd zou leuk zijn!
 

stc

Well-known member
Ik heb als neutrale toeschouwer wel zin in deze wedstrijd. Een scenario als bij Man City-Man Utd zou leuk zijn!

Als neutrale toeschouwer zou je hopen dat PSV verliest om de competitie spannend te maken. Als PSV-er hoop ik dat PSV heel snel de wedstrijd in het slot gooit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoop op een prachtige wedstrijd. Of Ajax nu wint of PSV, spannend wordt het toch niet meer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vooruit, een scenario als bij Heerenveen - Feyenoord van het laatste jaar Koeman dan.
 

JMD

Well-known member
Ik heb als neutrale toeschouwer wel zin in deze wedstrijd. Een scenario als bij Man City-Man Utd zou leuk zijn!

PES5 als neutrale toeschouwer bij een duel van PSV is net zo'n waarheid als vakx als neutrale toeschouwer bij een duel van Ajax... ;)

Dat scenario van de Manchester derby hebben we zaterdag al gehad... 2-0 achterstaan en toch nog winnen...
 

SanMark.

Well-known member
Wat maakt het voor een Heerenveen supporter nu uit wat de uitslag word ? Kampioen is bekend of deze week of volgende week.
 

vakx2.0

Banned
Die wetenschap maakt t nog leuker om te winnen. 1-0 in de 34e minuut, 2-0 in de 90+4 minuut. Daarna krijgt Ajax de eer om als allereerste de Kampioen van Nederland te feliciteren en een sportieve erehaag te vormen.

Ja, ook jij Justin
 
Bovenaan