Gewoon 1-0. Schwalbe Lozano+pingel in 90e minuut. Rood voor de Ligt.
Ja, dat is zo zeker als de 90+7 pingel van Madrid. Bij Unibet kost het je geld als je hierop inzet.
Ja, dat is zo zeker als de 90+7 pingel van Madrid. Bij Unibet kost het je geld als je hierop inzet.
Hij was er zelf heel open over. Op aanraden van zn therapeut. Mn vrouw heeft t ter kennisgeving aangehoord, uit baldadigheid een foto van zn knullige stompje gemaakt (hoewel hij te dichtbij stond moest ze nog flink inzoomen) en t mij schaterlachend laten zien.
Gelukkig heb jij zo?n lekkere stevige Brabantse boerenlul voor me, zei ze nog. En daarna was t uit met de woorden en tijd voor daden.
Ik heb als neutrale toeschouwer wel zin in deze wedstrijd. Een scenario als bij Man City-Man Utd zou leuk zijn!
Ik heb als neutrale toeschouwer wel zin in deze wedstrijd. Een scenario als bij Man City-Man Utd zou leuk zijn!
Clubnamen graag normaal schrijven. Bij voorbaat dank.Ik hoop dat PSV er boven op klapt tegen AJAX en ze alle hoeken van het veld laten zien.
Een schijtclub als PSV gun je nu eenmaal niet zo'n droomkampioenschap.Wat maakt het voor een Heerenveen supporter nu uit wat de uitslag word ? Kampioen is bekend of deze week of volgende week.
Bij voorbaat dank.Een schijtclub als PSV gun je nu eenmaal niet zo'n droomkampioenschap.