De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
Het voetbal van Psv zag er dit jaar ook niet uit. Het was verschrikkelijk om naar te kijken, dus die credits gaan aan Psv en jou neus voorbij. Ik zou mij kapot schamen als je zo kampioen moet worden.

Je hebt al genoeg om je voor te schamen, je kleine pielemuisje en je moeder bijvoorbeeld
 

De Wolf

Well-known member
Geestelijk is hij nog helemaal niet zo oud.

Heel veel mensen vinden PSV een schijtclub, maar jij vindt hier iets van?

Ik vind Ajax ook een schijtclub. Daarnaast hups ik in Nederland alleen Feyenoord en af en toe een keertje Cambuur
 

JMD

Well-known member
Ik vind een gat van straks 10 punten en het feit dat je op het veld van je concurrent moet staan als ze kampioen worden heel vernederend voor n club met veruit de grootste begroting.

En ik niet alleen. Ook in de media lees je dat dit een nachtmerriescenario is voor spelers en fans.
Dat het een nachtmerriescenario is, dat is natuurlijk zo. Alleen is dit natuurlijk ook een gevolg van het feit dat PSV - Ajax in de 31e speelronde op het programma staat...

En tuurlijk zijn potentieel 89 punten een fantastisch aantal, en heeft Ajax daar niet veel mee te maken. Wat wel zo is, is dat een gat ontstaat door puntverlies van een ander, dus die vallen (zoals SM terecht zegt) buiten de invloedssfeer van je eigen team. In de De Boer-jaren werd Ajax kampioen met iets van mid 70 punten, dat lag niet aan Ajax, maar aan de concurrentie. Ajax werd in 2010 en 2017 2e met veel punten, maar had de pech van een concurrent die ijzersterk was. Dus heeft zo iets wel degelijk met een ander team te maken...

Waarom?

Lul... :)
 

vakx2.0

Banned
Aldus Ajacied JMD, die t blijkbaar net zo moeilijk vindt om Cocu de credits te geven en er liever een slap Ajax verhaal van maakt.
 

SanMark.

Well-known member
Zoals de laatste jaren onder de Boer?

Inderdaad. Eerste twee kampioenschappen konden ermee door de laatste twee waren om te schamen zo saai en slecht. Dan haal ik meer voldoening uit het jaar Bosz. Ook niet altijd goed maar wel de intentie om er wat van te maken en dat kwam er dan ook zeer regelmatig uit.
 
Bovenaan