De wedstrijd PSV - Ajax

De wedstrijd PSV - Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
PSV speelt het eigenlijk nog heel slecht uit, maar wat stond Van Ginkel ineens vrij. Bal op Lozano is slecht, zijn schot wordt gered door Onana en De Ligt op de doellijn, maar Pereiro is er als eerste bij...
 

JMD

Well-known member
Dat al die PSV supporters hier zijn.

Haha, er waren nog een kleine 1000 kaarten beschikbaar (rest is seizoenkaart) toen in januari de kaarten voor dit duel verkocht werden, die waren toen zo weg... Ik kan normaal niet op zondagavond, maar vanavond had ik gekund... Maar goed, jammer. Zo is het ook mooi. Was er bij in 2015.
 

Bernardo

Well-known member
Haha, er waren nog een kleine 1000 kaarten beschikbaar (rest is seizoenkaart) toen in januari de kaarten voor dit duel verkocht werden, die waren toen zo weg... Ik kan normaal niet op zondagavond, maar vanavond had ik gekund... Maar goed, jammer. Zo is het ook mooi. Was er bij in 2015.

Geen grote schermen/kroegen in Eindhoven? Veel mooier toch.
 

JMD

Well-known member
Tagliafico geel en geschorst midweeks thuis tegen VVV.
Vond dit niet zo veel overigens, wordt gegeven omdat Hendrix ook al geel heeft gekregen zodat het qua geel gelijk staat.

Lekker verdedigd Ajax, er staan 4 PSVers vrij voor Onana, kopbal is echter te zwak.
 

JMD

Well-known member
Fraaie pass van Hendrix op Lozano, die schiet op Onana, maar Ajax werkt weg.
 

JMD

Well-known member
Bal van de lijn gehaald met 2x de arm, De Ligt en Sch?ne. Makkelie vindt het 2x niks. Sch?ne vond ik ook niks, maar over De Ligt twijfel ik.

JAAA!!! Luukinho!!!
 
Bovenaan