De Trainer van PSV

Batigoal

Well-known member
Laatst thuis tegen RKC had Feyenoord na een half uur met 0-4 ipv 0-2 achter kunnen staan. Er zit wel eens een betere fase of wedstrijd tussen maar net als bij PSV is het over het algemeen gewoon slecht. Verschil is dat PSV op zich nog wel goed begon maar dat daar na Utrecht uit opeens helemaal niks meer lukt. Ik denk dat een andere trainer bij PSV meer zin heeft als je kijkt naar PSV voor Utrecht uit.
Is het nog geen wonderploeg, maar presenteren ze in elk geval niet zo dramatisch als de laatste dik anderhalve maand onder van Bommel.

Nee, presenteren doet PSV inderdaad heel slecht. Daarvoor missen ze in de selectie toch een Jeroen Pauw of Matthijs van Nieuwkerk.
 

Pascallovic

Well-known member
Stam, Slutsky, Groenendijk … nou Mark, je kan het :devil:
Die gaat niet weg. Er wordt van geen enkele kant ook maar enige druk op hem uitgeoefend dat ie weg moet. Het bestuur blijft doodstil, de supporters morren een klein beetje maar maken geen enkel statement dat duidt op dat ze vinden dat ie moet vertrekken. Zelfs de media zijn poeslief hebben begrip voor de situatie. Alsof het met dit materiaal normaal is dat je maar 1x wint in 9 wedstrijden, Nou ja, dan blijft Mark wel aanmodderen met de Sadilekjes van deze wereld.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi toch? Genieton, Ajax draait als een tierelier en de PSV speelt dramatisch en wint nauwelijks meer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nogmaals, ik hou er niet van om tussentijds een trainer te vervangen. Gewoon laten zitten, gaat op termijn ongetwijfeld goed komen.
En dat zeg ik alleen maar omdat ik het beste met PSV voor heb.
 

Batigoal

Well-known member
Alsof die met deze prestaties nog actief zou zijn hier...

PSV heeft een aanvoerder die nog niet tot 5 kan tellen, dat zegt denk ik genoeg over de staat van de huidige selectie.

Hun echte aanvoerder is chronisch niet fit en zit regelmatig op de tribune. Daar raak je als ploeggenoot ook wel gemotiveerd door.
 

Atreides

Well-known member
Benieuwd of MvB er nog zit als er ook in de Kuip verloren wordt. Wat een ongekend slechte reeks.....
 

stc

Well-known member
Als het aan mij ligt, is het morgen gewoon exit voor v Bommel met zijn kompanen Dirxs, Robbemond en Hesp. De gehele technische staf faalt al maanden. Er zijn wel wat opties wie er trainer kan worden, maar dat houdt ik nog voor me.
 
Bovenaan