De Trainer van PSV

Mario

Well-known member
Zou zijn stuitende misdragingen ook mede debet zijn aan zijn ontslag?
Vorige week tegen Fortuna, dat sloeg toch helemaal nergens op?

Mee eens. Het gaat mij niet zozeer alleen om de resultaten, maar ik vond zijn gedrag naar buiten de laatste ook twijfelachtig. Hij is absoluut een clubicoon, maar taste wel het imago van PSV als uithangbord aan. Ze hadden hem idd wel al eerder moeten wegsturen.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Mee eens. Het gaat mij niet zozeer alleen om de resultaten, maar ik vond zijn gedrag naar buiten de laatste ook twijfelachtig. Hij is absoluut een clubicoon, maar taste wel het imago van PSV als uithangboord aan. Ze hadden hem idd wel al eerder moeten wegsturen.
Vond zijn gedrag de laatste tijd juist verbeterd. Minder geklooi met de 4e man bijvoorbeeld en ook in interviews iets meer openhartiger dan eerst. Ja, er kwam onzin uit, maar daar hebben meerdere trainers last van. Is als een paardenlul naar de tribune kijken omdat je met 5-0 van Fortuna Sittard wint erger dan iedere wedstrijd als een dorpsidioot richting de 4e man te reageren?
 

Atreides

Well-known member
https://www.vi.nl/nieuws/gerbrands-over-ontslag-van-bommel-het-verval-is-psv-onwaardig

DIt is ook een BS-statement. Want je kan juist zeggen dat het de laatste weken weer een (klein) beetje beter ging. Het dieptepunt zat een maand eerder, en toen greep hij niet in, met zijn gelul over processen enz..

Uitgerekend na een duel in de Kuip, waar we gewoon traditioneel altijd verliezen, en waar je zomaar na een kwartier ook 0-2 voor had kunnen staan, is onzin als je dat als reden opgeeft. Aan het begin van het seizoen is dit het duel waar je altijd standaard een nederlaag incalculeert.

Het moment is heel opmerkelijk. Maar uiteindelijk gaat het ook om resultaten om negatieve processen om te buigen. Laten we niet vergeten dat de trainer van Ajax niet de helft van het krediet had gehad (met dezelfde track record als trainer).
 

JMD

Well-known member
Laten we niet vergeten dat de trainer van Ajax niet de helft van het krediet had gehad (met dezelfde track record als trainer).
Eens, Bommel mocht te lang blijven zitten.

Maar vergeet niet dat het vaak vooral de Ajax-supporters zelf zijn die al snel beginnen te klagen over een coach (Ten Hag moest vertrekken na de 3-0 nederlaag bij PSV die het kampioenschap kostte, vervolgens moest en zou hij echt weg na de 3-0 5 maanden later 'want hij kon er niks van'. 1 jaar later en hij wordt aanbeden) Juist Ten Hag heeft (terecht) veel krediet gekregen. Maar ook aan Keizer's poten werd direct al gezaagd. (en laten we ook niet de rol van de Telegraaf vergeten...)
 

Unregistere

Well-known member
Laten we PSV helpen bij het kiezen van zijn opvolger.

Zeg het maar:

Poll: De nieuwe trainer van PSV moet worden...
[*]Giovanni van Bronckhorst
[*]Jaap Stam
[*]Phillip Cocu
[*]Bert van Marwijk
[*]Erwin Koeman
[*]Maurice Steijn
[*]Guus Hiddink
[*]Ernest Faber
[*]Alfred Schreuder
[*]Ruud van Nistelrooy
[*]Clarence Seedorf
[*]Adrie Koster
[*]Arne Slot
[*]Fred Rutten
[*]Frank de Boer
[*]Jozef Chovanec
[*]Hein Vanhaezebrouck
[*]Theo Lucius
[*]Timmy Simons
[*]Ernie Brandts
[*]Thomas Doll
[*]Pepijn Lijnders
[*]Iemand anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

stc

Well-known member
Goed dat v Bommel nu ontslagen is (eigenlijk te laat). De resultaten waren gewoon slecht, spel was ook slecht. Ik denk dat v Bommel ook slecht lag bij (deel) selectie. Ben benieuwd wie er tot de winterstop PSV traint. Volgens diverse media zal Faber tot de winterstop PSV trainen. Ook ben ik benieuwd wie er het seizoen af gaat maken.

Ik vraag mij ook af wat er met Robbemond en Jurgen Dirkx gaat gebeuren.
 
Bovenaan