Die juist weer door Danny Nelissen bij Eurosport is binnengehaald.
En zo is het cirkeltje rond.
Die juist weer door Danny Nelissen bij Eurosport is binnengehaald.
Die op zijn beurt weer ontslagen was bij Eurosport, waardoor we nu met Jos? Been opgescheept zitten.
Wel besmet.
En ook bij Carl Lewis hangt er een walm van doping om heen.
Haha, ja dat is nog het ergste van alles. Kunnen we die er niet bij lappen nav een pilletje?
Boogerd zat toch tot een paar jaar geleden ook bij Eurosport?
Carl Lewis was misschien nog wel de ergste. Daar hangt rond LA 1984 al een complete gifwolk van doping om heen...
Die vermoedens van 1988 zijn wel meer dan vermoedens.Voor zover ik weet wel vermoedens bij 1988, maar niet bij 1984 toch?
Die vermoedens van 1988 zijn wel meer dan vermoedens.
En ook over 1984 zijn flinke verdachtmakingen (zo ongeveer de hele Santa Monica Track Club (waar Lewis deel van uit maakte) is verdacht), met Lewis als grootste exponent.
Alleen heel toevallig zijn de dopingtests van Lewis ineens verdwenen bij de Spelen van 1984. Handig h???
(Leestip: 'The dirtiest race in history' van Richard Moore)
Tsja, spelen in Amerika, Amerikaanse held, groot verhaal, NBC blij.
(Eigenlijk hetzelfde als wat gebeurde in Sochi, waar ook Russische 'stalen' ineens verdwenen)
Moet niet zo moeilijk zijn. Als bewijs laten we gewoon haar commentaar bij de ritoverwinning van Dumoulin in de Vuelta horen.
Is al een oude aflevering hoor...Andere tijden sport...over de discussie hierboven over doping.
Echt, ik word in alles bevestigd in mijn mening. Het lag allemaal aan de anderen, met name de Fransen, behalve aan de Rabo's zelf.
Andere tijden sport...over de discussie hierboven over doping.
Echt, ik word in alles bevestigd in mijn mening. Het lag allemaal aan de anderen, met name de Fransen, behalve aan de Rabo's zelf.
Andere tijden sport...over de discussie hierboven over doping.
De discussie ging erover of dopingzondaars al dan niet wat zinnigs te melden hebben op tv.
Zeker. Mooi openhartig boek.Hebben jullie het boek van Thomas Dekker niet gelezen?
Mijn punt is dat ik die kop van Boogerd (en ook van o.a. Erik Dekker, Thomas Dekker) niet meer hoef te zien op TV. D?t is mijn punt. Al doet hij het nog zo goed voor de camera.