De Tour op tv

JMD

Well-known member
Ja hoor. Er zijn er genoeg die minder besmet zijn.
Het hele peloton in die tijd gebruikte (zoals SanMark aangeeft).

Armstrong vind ik een ander verhaal, niet omdat hij gebruikte, maar vooral omdat hij mensen die de waarheid over hem vertelde compleet sloopte. Bijvoorbeeld Simoni(?) had geen leven in het peloton omdat hij beweerde wat later bleek te kloppen.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen idee. Hoe moet je dat weten?
Jij zegt dat er genoeg keus is met renners die minder besmet zijn. Ik weet niet of Karsten Kroons, Maarten de Bakkers en Leon van Bons van deze wereld op televisie goed overkomen qua analyse. Iemand alleen er neerzetten omdat ie een minder besmette naam heeft, lijkt mij ook niet de bedoeling. Je moet ook iets komen brengen.
 

erka

Well-known member
Jij zegt dat er genoeg keus is met renners die minder besmet zijn. Ik weet niet of Karsten Kroons, Maarten de Bakkers en Leon van Bons van deze wereld op televisie goed overkomen qua analyse. Iemand alleen er neerzetten omdat ie een minder besmette naam heeft, lijkt mij ook niet de bedoeling. Je moet ook iets komen brengen.

Ik geloof dat er meer keus in renners, waaronder ook minder besmette. Maar hoe moet ik nou weten of zij goed zijn als commentator? Dat wist van Boogerd toch ook niemand van te voren? Of Thijs Zonneveld?
 

SanMark.

Well-known member
Ik geloof dat er meer keus in renners, waaronder ook minder besmette. Maar hoe moet ik nou weten of zij goed zijn als commentator? Dat wist van Boogerd toch ook niemand van te voren? Of Thijs Zonneveld?

Boogerd is vanaf het eerste moment spot on op tv.

Of het nu als commentator was tijdens de bergritten op de NOS of op Eurosport.

Hij herkend renners gelijk, is goed van de tongriem gesneden en heeft ook nog wat te vertellen.

Het is dus echt geen verrassing dat hij het in een programma als TdJ het ook goed doet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij zegt dat er genoeg keus is met renners die minder besmet zijn. Ik weet niet of Karsten Kroons, Maarten de Bakkers en Leon van Bons van deze wereld op televisie goed overkomen qua analyse. Iemand alleen er neerzetten omdat ie een minder besmette naam heeft, lijkt mij ook niet de bedoeling. Je moet ook iets komen brengen.

Karsten Kroon geeft weleens commentaar bij Eurosport. Werd er niet echt warm van.

Boogerd was de ideale aanvulling op Dijkstra en Ducrot. Dijkstra enkel voor de kastelen. Ducrot als filosoof. En Boogerd als kenner. Werkte perfect. Die andere twee werden beter met Boogerd erbij. Ik blijf het belachelijk vinden dat de NOS hem heeft gelyncht na zijn bekentenis. Beoordeel iemand op z'n kwaliteiten, niet op z'n verleden.
 

Maasveld

Well-known member
Karsten Kroon geeft weleens commentaar bij Eurosport. Werd er niet echt warm van.

Boogerd was de ideale aanvulling op Dijkstra en Ducrot. Dijkstra enkel voor de kastelen. Ducrot als filosoof. En Boogerd als kenner. Werkte perfect. Die andere twee werden beter met Boogerd erbij. Ik blijf het belachelijk vinden dat de NOS hem heeft gelyncht na zijn bekentenis. Beoordeel iemand op z'n kwaliteiten, niet op z'n verleden.
Het mooie, of eigenlijk meer het treurige, is dat Ducrot wel gewoon mag blijven zitten.
 

Makanaky

Well-known member
En die won in de ploegentijdrit van Oost-Duitsers, waarschijnlijk op een broodje pindakaas en een glas melk.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Zal wel aan mij liggen dan. Ik zie uit naar het commentaar van Ben Johnson en Marion Jones bij de WK Atletiek en Karin Kania bij het WK Schaatsen.
 

SanMark.

Well-known member
Zal wel aan mij liggen dan. Ik zie uit naar het commentaar van Ben Johnson en Marion Jones bij de WK Atletiek en Karin Kania bij het WK Schaatsen.

Over het algemeen heb ik liever Nederlands commentaar.

Maar het ligt inderdaad aan jouw. ( tenminste op DVK gezien de reacties)
 

Makanaky

Well-known member
Ze zouden eens moeten kijken of EPO, CERA e.d. ook kan leiden tot betere analyses/commentaren. Dan is het namelijk goed en bewezen functioneel spul wat eindelijk zijn rechtmatige plek in het peloton kan innemen.

Dijkstra cs aan de dope en rap een beetje!
 

erka

Well-known member
Ze zouden eens moeten kijken of EPO, CERA e.d. ook kan leiden tot betere analyses/commentaren. Dan is het namelijk goed en bewezen functioneel spul wat eindelijk zijn rechtmatige plek in het peloton kan innemen.

Dijkstra cs aan de dope en rap een beetje!

Kijk, daar kan ik het dan wel mee eens zijn :)
 
Bovenaan