De Tour op tv

PES5

Administrator
Forumleiding
Niet fucken met Jillert Anema gevegt.

Jillert is een held. Fanatisme komt uit al z'n pori?n. Spreek hem weleens in Heerenveem. Kennen elkaar nog een beetje van vroeger. Altijd bezig met de sport, altijd bezig om alles eruit te halen en lult er niet omheen.
Legendarisch hoe hij tijdens de Spelen in Salt Lake ook de Amerikanen een sneer gaf.

En ook typisch om te zien hoe hij foeterde over het feit dat Sunweb te laat was. Op en top sportman
 

gevegt

Well-known member
Als je hem tegenkomt, zeg dan maar namens mij dat hij nooit meer iets moeten zeggen over de F1 en dat hij een arrogante boerenlul is.
 

erka

Well-known member
Niet fucken met Jillert Anema gevegt.

Jillert is een held. Fanatisme komt uit al z'n pori?n. Spreek hem weleens in Heerenveem. Kennen elkaar nog een beetje van vroeger. Altijd bezig met de sport, altijd bezig om alles eruit te halen en lult er niet omheen.
Legendarisch hoe hij tijdens de Spelen in Salt Lake ook de Amerikanen een sneer gaf.

En ook typisch om te zien hoe hij foeterde over het feit dat Sunweb te laat was. Op en top sportman

En hij is ongelofelijk arrogant en de hele wereld snapt er niks van behalve Jillert. Dat ook.

Ik ben het eens met Gevegt, het zal best een sportman zijn maar in de media komt hij niet bepaald sympathiek over.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vreselijke vent ja. Ook al heeft hij gelijk, dan nog weet hij het zo te draaien dat hij als een arrogante lul overkomt. 'Hallo, heb ik de aandacht? Ja? Hallo? Ik, Jillert, heb gelijk, kijk maar, ik heb gelijk, ik, Jillert Anema'

Voor de Harry Potterfans: Gladianus Smalhart/Gilderoy Lockhart
 

Pascallovic

Well-known member
En hij is ongelofelijk arrogant en de hele wereld snapt er niks van behalve Jillert. Dat ook.

Ik ben het eens met Gevegt, het zal best een sportman zijn maar in de media komt hij niet bepaald sympathiek over.
Als zijn ploeg resultaten haalt, dan heeft ie nog een punt. Maar zo geweldig gaat het de laatste 2 jaar nu ook weer niet op de lange baan. Dan mag hij best een toontje lager zingen. Vermakelijk als je hem niet te serieus neemt, dan is het gewoon pure comedy.
 

Jozsef

New member
Voor mij d? reden om te kijken. In combinatie met Boogert een prima duo. Ik kan uren luisteren naar die inside verhalen.
 

erka

Well-known member
Voor mij d? reden om te kijken. In combinatie met Boogert een prima duo. Ik kan uren luisteren naar die inside verhalen.

Boogert? Dat was toch die man die een voorbeeldfunctie had en heel wielervolgend Nederland jarenlang bedrogen heeft? Met zijn uitspraken. Van mij hoeft hij niet meer hoor.
 

Jozsef

New member
Kom kom, iedereen was toen stout. Hij komt er tenminste (oke, schoorvoetend) voor uit, itt tot Erik Dekker en z'n maten. Ik kan dat los zien van zijn heldere analyses.
 

JMD

Well-known member
Boogert? Dat was toch die man die een voorbeeldfunctie had en heel wielervolgend Nederland jarenlang bedrogen heeft? Met zijn uitspraken. Van mij hoeft hij niet meer hoor.

Boogert?? Dat is die tennisster. (Kristie)

Boogerd is de wielrenner. ;)

Naar Boogert kijk ik liever, naar Boogerd luister ik liever.
 

erka

Well-known member
Kom kom, iedereen was toen stout. Hij komt er tenminste (oke, schoorvoetend) voor uit, itt tot Erik Dekker en z'n maten. Ik kan dat los zien van zijn heldere analyses.

Ik heb daar wel moeite mee. Het is hetzelfde als bv. Lance Armstrong als analyticus inzetten.
 

SanMark.

Well-known member
Boogert? Dat was toch die man die een voorbeeldfunctie had en heel wielervolgend Nederland jarenlang bedrogen heeft? Met zijn uitspraken. Van mij hoeft hij niet meer hoor.

Net zoals de rest van het peloton in die tijd.


Hij had natuurlijk ook net kunnen doen als Bouwmans , maar dan had hij geen cent verdient en was hij ook niet in dit soort van programma's gekomen.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb daar wel moeite mee. Het is hetzelfde als bv. Lance Armstrong als analyticus inzetten.

Iets dat hij heel behoorlijk doet.
Het is een beetje kersenpikken dat je doet, of je moet gewoon geen analisten met ervaring in het wielrennen willen hebben. Plus negentig procent heeft gewoon boter op zijn hoofd.
 
Bovenaan