De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Max

Administrator
Forumleiding
Als hem lanceren het plan is, dan is dat niet gek. Wel jammer dat ze niet wat meer vertrouwen hebben in clubman Heitinga.
 

Batigoal

Well-known member
En? Waarom niet?

Geen Ajax uitstraling? Had ten Hag ook niet.
Ik zeg niet dat het per definitie een succes zal zijn en zou het ook wel verrassend vinden, maar ik ben ook wel benieuwd op het antwoord op de vraag van JFK. Sowieso is de reflex hier eigenlijk altijd hetzelfde groepje trainers noemen als er een vacature is, out of the box denken doen we hier niet aan. en je kunt zeggen wat je wil, maar wat ie bij Sparta voor ommekeer bewerkstelligd heeft is wel bijzonder.
Persoonlijk vind ik het toch wel een gok en zou ik als ik Ajax was op dit moment niet gokken (al was Knutsen ook een gok,
Qua kwaliteit, qua spelopvatting, qua prestaties, qua ervaring op een hoger niveau, qua uitstraling; dit is toch in niks een Ajax-trainer?
Prima vent verder hoor, maar ik vind het wonderbaarlijk dat je een profielschets voor een Ajax-trainer opstelt en dan bij Maurice Steijn uit komt. Maar goed, veel succes mag hem gewenst worden. Hij staat bij het gros van de achterban in ieder geval al met 3-0 achter. Dat is geen lekker begin.
 
Bovenaan