Abubakari
Well-known member
Trager dan ALenstra, het bestaat!Peter Bosz komt waarschijnlijk ook niet. Gaat naar PSV
Trager dan ALenstra, het bestaat!Peter Bosz komt waarschijnlijk ook niet. Gaat naar PSV
Toch maar mooi kampioen van Noorwegen."Kunstgrastrainer tussen de ijsberen."
Rot op, jij hebt helemaal geen leven, je hebt een Ajax obsessie.Sorry, heb een leven.
Oh, waar lees je dat?Maurice Steijn dus. Kjetil Knutsen lijkt niet haalbaar.
Ik las het ook, het stond ergens op een voetbalforum.Oh, waar lees je dat?
Jij bent snel#SteijnOut
Die doet het wel echt geweldig bij Almere. Groot trainerstalent.Maduro moet assistent worden van Steijn.
Feyenoord kan de komende jaren weer strijden om plek 2 en 3 als ik zo lees ...
En Bosz pakt ook geen prijzen, dus ...Gezien onze geschiedenis is titel prolongatie niet waarschijnlijk.
Dan krijgen ze wel waar ze recht op hebben, want dit seizoen was AZ de enige ploeg die geplaagd werd door blessures, zowel Ajax, Feyenoord als PSV wist alle 34 duels over de complete selectie te beschikken......AZ kampioen
Qua kwaliteit, qua spelopvatting, qua prestaties, qua ervaring op een hoger niveau, qua uitstraling; dit is toch in niks een Ajax-trainer?En? Waarom niet?
Geen Ajax uitstraling? Had ten Hag ook niet.
Ik zeg niet dat het per definitie een succes zal zijn en zou het ook wel verrassend vinden, maar ik ben ook wel benieuwd op het antwoord op de vraag van JFK. Sowieso is de reflex hier eigenlijk altijd hetzelfde groepje trainers noemen als er een vacature is, out of the box denken doen we hier niet aan. en je kunt zeggen wat je wil, maar wat ie bij Sparta voor ommekeer bewerkstelligd heeft is wel bijzonder.
Persoonlijk vind ik het toch wel een gok en zou ik als ik Ajax was op dit moment niet gokken (al was Knutsen ook een gok,