Mario
Well-known member
Anders wil Dickie ook nog wel.Dat vraag ik me idd ook af.
Waarom zou Ajax niet voor Hiddink gaan vraag ik me af? Woont in Amsterdam, is zeer ervaren, is wel vaker ergens even ingestapt voor een paar maanden.
Anders wil Dickie ook nog wel.Dat vraag ik me idd ook af.
Waarom zou Ajax niet voor Hiddink gaan vraag ik me af? Woont in Amsterdam, is zeer ervaren, is wel vaker ergens even ingestapt voor een paar maanden.
Het is maar wat je vlot vindt.Dat heeft de F-side vlot geregeld.
Een paar uurtjes, dat is wel netjes.Het is maar wat je vlot vindt.
Die heeft een traplift.Dat vraag ik me idd ook af.
Die worden door het bestuur niet serieus genomen.Ik bedoelde dat de F side niet bepaald vlot was. Vrijwel elke Ajax supporter was al veel langer klaar met Steijn als trainer van Ajax.
De F-side?Zet Gerjan Verbeek maar voor die gasten.
Van Basten?Er valt vast wel één of andere pannenkoek voor te porren.
Die mept die gasten stuk voor stuk weg. Uiteraard met de Bud Spencer van het vechtdal. Die mept ze met een arm op de rug neer.De F-side?
Gratis geld dusBelangrijke vraag: Wie durft het aan om voor de groep te gaan staan?
Een jonge veelbelovende trainer of juist een ervaren toptrainer? Kans dat je het niet redt is groot, aangezien het in alle lagen binnen de club rommelt. En kans dat je over 1 a 2 maanden in hetzelfde schuitje zit als Steijn is groot.