De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

JMD

Well-known member
Van ‘t Schip neemt het over tot ook hij het tij niet kan keren en stopt. Ik denk niet dat Schip het seizoen afmaakt bij Ajax.
Iemand die net weduwnaar is geworden op dit moment Ajax trainer maken. Het zijn dat soort rare beslissingen waardoor Ajax staat waar het staat.
En van ‘t Schip zal dan wel weer vervangen worden door Sjaak Polak of zo.
Hoho, Polak zit nu bij FC Lisse... ;)

Ik ben sowieso geen fan van de trainer Van 't Schip, wat heeft die nu in hemelsnaam al gepresteerd? En idd, ook nog iemand die net zijn vrouw verloren heeft. Aan de andere kant is het wel een echte Ajacied, maar dat was Heitinga ook.
 

Abubakari

Well-known member
Met Heitinga, Steijn, van ‘t Schip komen op een moment dat het niet draait. Dat wordt straks of Dijkhuizen of Oosting of Kluivert of toch gewoon Sjaak Polak.
 

Mario

Well-known member
Van ‘t Schip neemt het over tot ook hij het tij niet kan keren en stopt. Ik denk niet dat Schip het seizoen afmaakt bij Ajax.
Iemand die net weduwnaar is geworden op dit moment Ajax trainer maken. Het zijn dat soort rare beslissingen waardoor Ajax staat waar het staat.
En van ‘t Schip zal dan wel weer vervangen worden door Sjaak Polak of zo.
Dan kan Maduro het weer overnemen, die mag gewoon blijven zitten.
 

JMD

Well-known member
Met Heitinga, Steijn, van ‘t Schip komen op een moment dat het niet draait. Dat wordt straks of Dijkhuizen of Oosting of Kluivert of toch gewoon Sjaak Polak.
Er schijnt uitdrukkelijk de afspraak met Van 't Schip te zijn gemaakt dat hij het seizoen als trainer mag afmaken en daarna in de Ajax-organisatie werkzaam kan blijven
 

Pieros

Active member
Er schijnt uitdrukkelijk de afspraak met Van 't Schip te zijn gemaakt dat hij het seizoen als trainer mag afmaken en daarna in de Ajax-organisatie werkzaam kan blijven

De vraag is of Van ‘t Schip dat na dit nog seizoen nog wel wil. Kan me goed voorstellen dat ie tijdens of na dit seizoen wel klaar is met Ajax.
 

ALenstra

Well-known member
John van 't Schip afwezig bij de laatste twee wedstrijden. Assistent Michael Valkanis springt voor hem in.
 

ALenstra

Well-known member
En Ajax moet eventuele playoffs om Europees voetbal in een ander stadion spelen. De Toppers hebben dan concerten in de Amsterdam Arena.
 
Bovenaan