De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

zwammy

Well-known member
Wij stonden 5e en promoveerde bijna onder hem. Ook waren we bijna failliet maar dat zijn we elke 5 jaar wel een keer
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat het nog uitzonderlijk lang heeft geduurd. Tuurlijk is de selectie niet in balans en kan Steijn daar op zich weinig aan doen. Maar ik ben er echt van overtuigd dat het gros van de spelers beter is dan hoe ze er nu uit komen te zien op het veld.
 

Fregge

Well-known member
Er zit ook totaal geen lijn in het spel van Ajax. Ja, een neerwaartse. En dat is daadwerkelijk Steijn aan te rekenen
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb gisteren de tweede helft gezien. Dat was al een stuk beter dan de laatste wedstrijd van Ajax die ik heb gezien. Was overigens de klassieker.
 

Batigoal

Well-known member
Wonderlijke wereld trouwens dat ik het gisteravond volledig eens was met Van Hooijdonk en absoluut oneens met Van der Vaart. Eindelijk hoorde ik met Jeroen Stekelenburg eens iemand die het in de gaten heeft: Steijn heeft goede banden met veel mensen van de pers en dus werd hij lange tijd buiten schot gehouden, plus er was een dankbare boeman, namelijk de buitenlandse TD die niemand kent.

Blij dat het kwartje valt bij sommige journalisten dat zo slecht presteren met deze selectie nergens op slaat.
 

Abubakari

Well-known member
Enige reden dat ie nog Ajax trainer is is zodat zijn opvolger niet hoeft te beginnen met Brighton uit en PSV uit maar met Volendam thuis. Lijkt mij de enige logische verklaring. Maar ik zou niet zo lang wachten. Weg met Steijn, de boel achterin stabiel krijgen,want daar begint succes mee. Om mijn part met 5 man achterin, kunnen Gaaie en Sosa opstomen zonder dat de restverdediging gelijk een puinhoop is. Brobbey met Mikautadze voorin, Bergwijn op de bank want die bakt er ook niks van.
 

Abubakari

Well-known member
Hij is ontslagen.
Maar ik zou niet zo lang wachten. Weg met Steijn, de boel achterin stabiel krijgen,want daar begint succes mee.
Kan geen toeval zijn, ik post dat ie direct weg moet, dat lezen ze bij Ajax en weg is ie.

Nu maar hopen dat ze een geschikte opvolger aanstellen en niet iemand uit de categorie van der Gaag. Een ervaren realistische toptrainer graag.
 
Bovenaan