De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Maasveld

Well-known member
Favre kwam niet omdat hij tot 2019 vastligt en Nice veel geld vroeg. Bosz ligt ook tot 2019 vast, dus gewoon veel geld vragen, kijken ze wel weer verder. Lijkt me dat ze voordat ze met Bosz gaan praten eerst met Ajax om de tafel moeten. En het lijkt mij niet dat Ajax gelijk zegt "ja, hohr, kein problem".
Dortmund was bereid om de transfersom van 5 miljoen neer te leggen, maar Favre heeft zelf afgezegd.
 

Abubakari

Well-known member
Dortmund was bereid om de transfersom van 5 miljoen neer te leggen, maar Favre heeft zelf afgezegd.

Oh, ik las dit:

Die Gespr?che mit Lucien Favre, der lange als Wunschkandidat der Dortmunder galt, haben sich dagegen als nicht erfolgversprechend herausgestellt. Dies liegt vor allem daran, dass der franz?sische Erstligist OGC Nizza, wo der Schweizer noch bis 2019 unter Vertrag steht, Favre wohl nur gegen die Zahlung einer hohen Abl?se aus seinem Arbeitsverh?ltnis entlassen w?rde.

Zuletzt, so berichtete die franz?sische Sportzeitung „L`Equipe“, h?tten sich die Verantwortlichen von Nizza sogar kategorisch gegen eine Freigabe von Favre ausgesprochen.

Nou ja, we zien het wel Ik ben geen voorstander van elk seizoen een andere trainer maar als het zo is is het niet anders. Genoeg (goeie) trainers die op dit moment wel bij Ajax trainer willen worden.
 

Batigoal

Well-known member
Sjonge, als Bosz vertrekt zou dat wel erg kut zijn. Dat kan je dan weer de Champions League kosten.
 

Maasveld

Well-known member
Oh, ik las dit:



Nou ja, we zien het wel Ik ben geen voorstander van elk seizoen een andere trainer maar als het zo is is het niet anders. Genoeg (goeie) trainers die op dit moment wel bij Ajax trainer willen worden.
Je hebt gelijk. Dat wat ik had gelezen was gedateerd.
 

Jozsef

New member
Waar "die Feyenoorder" aan het begin van het seizoen nog door velen werd verkettert wordt nu gevreesd voor zijn vertrek. Hoe raar kan het lopen?
 

Bonehead

Well-known member
Waar "die Feyenoorder" aan het begin van het seizoen nog door velen werd verkettert wordt nu gevreesd voor zijn vertrek. Hoe raar kan het lopen?

Ja ik had er vorige week nog met de nodige Ajaxsupporters over. Zo zie je maar weer dat een klein beetje vertrouwen loont. En niet alleen als een jongen van de club is die altijd veel meer krediet krijgt. Met Bosz wordt Ajax volgend seizoen kampioen. Daar twijfel ik niet aan.
 

Eresd?g?

Banned
In een simpele zielengedachte wel ja.
Hij wil graag een keer een prijs winnen. Als selectie enigszins intact blijft (alleen Klaassen en evt Veltman weg) ben je gewoon titelkandidaat nr 1. In Duitsland heb je met Bayern M?nchen een club die komende jaren kampioen zal worden. Valt geen eer aan te behalen. Misschien een bekertje, nou...wow....
 

Makanaky

Well-known member
Als Bosz het goed doet bij Dortmund, koopt Bayern hem vanzelf wel weg. Kwestie van geleidelijke ontwikkeling.
 

Batigoal

Well-known member
Waar "die Feyenoorder" aan het begin van het seizoen nog door velen werd verkettert wordt nu gevreesd voor zijn vertrek. Hoe raar kan het lopen?

Niet zo moeilijk, Bosz heeft zich gewoon ontwikkeld. De uitschakeling tegen Rostov is nog steeds teleurstellend, maar in de maanden daarna heeft hij Ajax leren voetballen op zijn manier. Dat is knap en volledig zijn verdienste.

Zou je een nieuwe trainer aanstellen, dan moet dat iemand zijn die ook met zo'n mate van aanvallend voetbal en hoog druk zetten werkt, anders ga je gegarandeerd onderuit in de voorronde CL. Dan kom je dus uit bij Schmidt of T?chel, waarbij die tweede waarschijnlijk niet wil.
 

Abubakari

Well-known member
Waar "die Feyenoorder" aan het begin van het seizoen nog door velen werd verkettert wordt nu gevreesd voor zijn vertrek. Hoe raar kan het lopen?

Dat hij door velen werd verketterd viel volgens mij reuze mee, wat F Side fundamentalisten waren tegen zijn komst omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld, maar de overgrote meerderheid deed daar niet zo moeilijk over.
 

Pascallovic

Well-known member
Echt geen idee wie hem nu moet gaan opvolgen, want de geruchten worden nu wel heel hardnekkig. 5 miljoen schijnt Ajax te krijgen voor hem. Het is voor mij niet zo zeer paniek dat Bosz weggaat, want ik begrijp dat volledig. Het is gewoon jammer omdat er eigenlijk geen logische opvolger klaar staat die hetzelfde type spel gaat voortzetten.
 
Bovenaan