Wat heeft Bosz gewonnen dan...:jerry:
De verkiezing trainer van het jaar 2016/2017.
Wat heeft Bosz gewonnen dan...:jerry:
Dortmund was bereid om de transfersom van 5 miljoen neer te leggen, maar Favre heeft zelf afgezegd.Favre kwam niet omdat hij tot 2019 vastligt en Nice veel geld vroeg. Bosz ligt ook tot 2019 vast, dus gewoon veel geld vragen, kijken ze wel weer verder. Lijkt me dat ze voordat ze met Bosz gaan praten eerst met Ajax om de tafel moeten. En het lijkt mij niet dat Ajax gelijk zegt "ja, hohr, kein problem".
Dortmund komt natuurlijk gewoon bij Dick Advocaat uit.
Dortmund was bereid om de transfersom van 5 miljoen neer te leggen, maar Favre heeft zelf afgezegd.
Die Gespr?che mit Lucien Favre, der lange als Wunschkandidat der Dortmunder galt, haben sich dagegen als nicht erfolgversprechend herausgestellt. Dies liegt vor allem daran, dass der franz?sische Erstligist OGC Nizza, wo der Schweizer noch bis 2019 unter Vertrag steht, Favre wohl nur gegen die Zahlung einer hohen Abl?se aus seinem Arbeitsverh?ltnis entlassen w?rde.
Zuletzt, so berichtete die franz?sische Sportzeitung „L`Equipe“, h?tten sich die Verantwortlichen von Nizza sogar kategorisch gegen eine Freigabe von Favre ausgesprochen.
Kan Dortmund Frank De Boer niet ophalen?
Je hebt gelijk. Dat wat ik had gelezen was gedateerd.Oh, ik las dit:
Nou ja, we zien het wel Ik ben geen voorstander van elk seizoen een andere trainer maar als het zo is is het niet anders. Genoeg (goeie) trainers die op dit moment wel bij Ajax trainer willen worden.
In een simpele zielengedachte wel ja.Bij Ajax kan je kampioen worden. Bij Dortmund hoogstens tweede. Simpele conclusie is dat Bosz blijft.
Waar "die Feyenoorder" aan het begin van het seizoen nog door velen werd verkettert wordt nu gevreesd voor zijn vertrek. Hoe raar kan het lopen?
Hij wil graag een keer een prijs winnen. Als selectie enigszins intact blijft (alleen Klaassen en evt Veltman weg) ben je gewoon titelkandidaat nr 1. In Duitsland heb je met Bayern M?nchen een club die komende jaren kampioen zal worden. Valt geen eer aan te behalen. Misschien een bekertje, nou...wow....In een simpele zielengedachte wel ja.
Als Bosz het goed doet bij Dortmund, koopt Bayern hem vanzelf wel weg. Kwestie van geleidelijke ontwikkeling.
Waar "die Feyenoorder" aan het begin van het seizoen nog door velen werd verkettert wordt nu gevreesd voor zijn vertrek. Hoe raar kan het lopen?