SanMark.
Well-known member
Zou het een idee zijn om Frank de Boer terug te halen als Bosz weggaat?
Nee
Zou het een idee zijn om Frank de Boer terug te halen als Bosz weggaat?
Wat een paniek Batigoal. Dat Traor? mee gaat zie ik nog wel gebeuren. Maar de komst van Huntelaar staat volledig los van wat Dolberg van plan is (en ik geloof er niks van dat die na een jaartje Ajax al vertrekt, is ie ook nog niet klaar voor, heeft ie zelf ook wel door denk ik). Dat Huntelaar terug naar Ajax zou komen zat er al tijden aan te komen. Vorig jaar al bijna, maar toen besloot ie nog ??n jaartje S04 te doen. Toen zijn contract daar niet verlengd werd wist je al dat ie naar Ajax zou gaan. Heeft ie nooit een geheim van gemaakt, dus dat heeft imo niks met Dolberg te maken. Het contract van Dolberg loopt ook nog tot 2021, die gaat echt nog niet weg, geloof ik niks van.
En dan nog Dortmund fans en sommige media gaan ervan uit... Tsja, daar kan ik mij dan niet zo druk om maken hoor. Gedoe om niks.
Oke. En waarom zie jij hem liever niet terugkomen?
Omdat we niet meer terug willen naar dat tikkie breed/tikkie terug voetbal.
Zou mijn eerste keuze zijn. Garantie voor succes.
Moet wel wat doen aan verstaanbaarheid.
Ik ben verre van in paniek, maar het is meer een scenario wat niet ondenkbaar is. De spits van Dortmund gaat weg, een nieuwe trainer met eigen visie komt en die zoekt dus een spits die in zijn visie past. Bosz zou wel gek zijn om geen poging te wagen bij Dolberg. Ajax haalt al vroeg Huntelaar nog voordat Cassierra is vertrokken omdat de kans bestaat dat Dolberg vertrekt. Ik zeg ook nergens dat het allemaal uitkomt, maar het is wel de voetballerij.
Wat ben jij toch een ontzettende eikel.Jaap Stam wil niet want die wil eerst prijzen winnen dat kan natuurlijk makkelijker met Reading.
Dat is in het verleden wel gebleken.Zou mijn eerste keuze zijn. Garantie voor succes.
Waarom zou je hem voor een koopje de deur uit doen ?
Ene Martin Schmidtz wordt volgens de Duitse Sky genoemd als opvolger bij Ajax. Deze knaap was eerder ontslagen bij Mainz.