De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
Wat een paniek Batigoal. Dat Traor? mee gaat zie ik nog wel gebeuren. Maar de komst van Huntelaar staat volledig los van wat Dolberg van plan is (en ik geloof er niks van dat die na een jaartje Ajax al vertrekt, is ie ook nog niet klaar voor, heeft ie zelf ook wel door denk ik). Dat Huntelaar terug naar Ajax zou komen zat er al tijden aan te komen. Vorig jaar al bijna, maar toen besloot ie nog ??n jaartje S04 te doen. Toen zijn contract daar niet verlengd werd wist je al dat ie naar Ajax zou gaan. Heeft ie nooit een geheim van gemaakt, dus dat heeft imo niks met Dolberg te maken. Het contract van Dolberg loopt ook nog tot 2021, die gaat echt nog niet weg, geloof ik niks van.
En dan nog Dortmund fans en sommige media gaan ervan uit... Tsja, daar kan ik mij dan niet zo druk om maken hoor. Gedoe om niks.

Ik ben verre van in paniek, maar het is meer een scenario wat niet ondenkbaar is. De spits van Dortmund gaat weg, een nieuwe trainer met eigen visie komt en die zoekt dus een spits die in zijn visie past. Bosz zou wel gek zijn om geen poging te wagen bij Dolberg. Ajax haalt al vroeg Huntelaar nog voordat Cassierra is vertrokken omdat de kans bestaat dat Dolberg vertrekt. Ik zeg ook nergens dat het allemaal uitkomt, maar het is wel de voetballerij.
 

SanMark.

Well-known member
Oke. En waarom zie jij hem liever niet terugkomen?

Omdat we niet meer terug willen naar dat tikkie breed/tikkie terug voetbal.

Precies weg met dat zakelijke voetbal. Want dat was verschrikkelijk om naar te kijken.

Ik kan echt met een zeer goed gevoel terug kijken op afgelopen seizoen. Geen prijs gepakt maar bij vlagen echt genoten van het spel van Ajax en dat was jaren geleden.
 

Jozsef

New member
Mocht Bosz gaan (verwacht ik toch niet echt) dan is Ten Hag natuurlijk zijn opvolger. Dezelfde voetbalvisie en eigenzinnigheid. Moet wel wat doen aan verstaanbaarheid.
 

Hankie

Well-known member
Jaap Stam wil niet want die wil eerst prijzen winnen dat kan natuurlijk makkelijker met Reading.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben verre van in paniek, maar het is meer een scenario wat niet ondenkbaar is. De spits van Dortmund gaat weg, een nieuwe trainer met eigen visie komt en die zoekt dus een spits die in zijn visie past. Bosz zou wel gek zijn om geen poging te wagen bij Dolberg. Ajax haalt al vroeg Huntelaar nog voordat Cassierra is vertrokken omdat de kans bestaat dat Dolberg vertrekt. Ik zeg ook nergens dat het allemaal uitkomt, maar het is wel de voetballerij.

Dolberg wil zelf nog niet weg en Ajax kan enorm veel geld vragen (contract tot 2021) voor een spits die in mijn ogen nog niet klaar is voor een jaar als eerste spits bij Dortmund (en als ik dat zie ziet Bosz dat ook). Dan investeert Dortmund die enorme smak geld liever in een speler die er wel direct een heel seizoen staat. Ik maak me niet druk, Dolberg blijft, weet ik wel zeker.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de kwaliteitskrant Die Welt is de komst van Peter Bosz naar Borussia Dortmund vrijwel zeker.
 

JFK

Well-known member
Ene Martin Schmidtz wordt volgens de Duitse Sky genoemd als opvolger bij Ajax. Deze knaap was eerder ontslagen bij Mainz.
 
Bovenaan