De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Eresd?g?

Banned
Het gaat mij er om dat je met Bosz nooit een prijs zal winnen. Het ziet er wel leuk uit, maar daar koop je helaas niets voor.
Zullen we dat volgende week maar even afwachten? Sowieso heeft hij aangegeven dat hij volgend seizoen wil oogsten. Met het puntenaantal dit seizoen zou hij trouwens in de meeste seizoenen kampioen afgelopen jaren geworden zijn. Alleen Feyenoord had net 1 puntje meer.
 

Ceephax

New member
Dat valt in de winterstop wel mee hoor. Nogmaals, hij heeft prima seizoen gedraaid zowel voor als na winterstop. Alleen in beginfase liep t wat minder door nieuw systeem dat gespeeld werd. En uiteindelijk heeft hij Ajax naar finale E.L. geloodst. Erg knap en vooral daarom is deze prijs terecht.

Bij de topclubs moet je prijzen winnen, daarom Van Bronckhorst wel en Bosz niet.
 

Maasveld

Well-known member
1 gelijkspelletje van Feyenoord meer, iets waar Bosz dus totaal geen invloed op heeft, en hij was het wel. Tja...
 

Abubakari

Well-known member
Wat je in de laatste 2 rondes ook weer heel goed kan uitleggen als Europees gemazzel.

Ik vond juist dat ze veel pech hadden. Twee keer verdiend om thuis veel dikker te winnen, twee keer uit in een niks aan de hand wedstrijd vlot achter elkaar twee goals tegen waardoor het nog penibel wordt. In Lyon omdat je de pech hebt dat vd Beek de bal op de kruising schiet ipv in de bovenhoek waarna Lyon twee minuten later met een lelijk mazzelgoaltje op 3-1 komt.

Zie hier de essentie van deze (en vele) discussie(s), het is maar hoe je het bekijkt.

Ik las dat de trainer van het jaar gekozen is door de andere trainers in de eredivisie. Misschien heeft Gio dus wel op Bosz gestemd.:D
 

Maasveld

Well-known member
Ik vond juist dat ze veel pech hadden. Twee keer verdiend om thuis veel dikker te winnen, twee keer uit in een niks aan de hand wedstrijd vlot achter elkaar twee goals tegen waardoor het nog penibel wordt. In Lyon omdat je de pech hebt dat vd Beek de bal op de kruising schiet ipv in de bovenhoek waarna Lyon twee minuten later met een lelijk mazzelgoaltje op 3-1 komt.

Zie hier de essentie van deze (en vele) discussie(s), het is maar hoe je het bekijkt.

Ik las dat de trainer van het jaar gekozen is door de andere trainers in de eredivisie. Misschien heeft Gio dus wel op Bosz gestemd.:D

Een onzuivere afwerking heeft m.i. niet echt met pech te maken, meer met een gebrek aan kwaliteit op dat gebied. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het 2 keer zo snel achter elkaar twee doelpunten weggeven. Gezien de jeugdigheid van de selectie is dat ook helemaal niet erg.
 

Abubakari

Well-known member
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306370

De geruchten over een vertrek van Bosz worden toch steeds concreter. Zou zonde zijn, want dan kun je weer opnieuw beginnen. Zou ook niet zo snel weten wie het dan zou moeten gaan doen.

Voetbalzone weet zelf ook hoeveel waarde we aan hun "nieuws" moeten hechten gezien de poll die ze bij hun bericht plaatsen:
Denk jij dat Peter Bosz onderhandelt met Borussia Dortmund?
 

Abubakari

Well-known member
Het zal wel wat waarde hebben. Die Welt die bericht ook serieus over Bosz en dat is geen Bild:

https://www.welt.de/sport/fussball/...e-Favorit-auf-den-Trainerposten-beim-BVB.html

EDIT: Lees dat het ook de primaire bron is.

Favre kwam niet omdat hij tot 2019 vastligt en Nice veel geld vroeg. Bosz ligt ook tot 2019 vast, dus gewoon veel geld vragen, kijken ze wel weer verder. Lijkt me dat ze voordat ze met Bosz gaan praten eerst met Ajax om de tafel moeten. En het lijkt mij niet dat Ajax gelijk zegt "ja, hohr, kein problem".
 

Abubakari

Well-known member
Aad2000 twittert dat ie zijn Duits gaat bijspijkeren met het oog op volgend seizoen #garantie voor succes.
 
Bovenaan