De snor en co

Susaa

Well-known member
Of zij het monopoly hebben over wat wij wel en niet mogen zeggen. Nederland is een stuk groter dan alleen de randstand mengelmoes waar de meeste van deze problemen zich afspelen, optieven met dat eeuwige slachtoffer gejank.

De gewesten Holland hebben Nederland groot gemaakt.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dit zou wel eens het einde van het programma kunnen zijn. Niet vanwege de commotie, maar door het gedrag van Genee.

Max

Administrator
Forumleiding
Dit zou wel eens het einde van het programma kunnen zijn. Niet vanwege de commotie, maar door het gedrag van Genee.

Mwa die kan Derksen ook gewoon op TV nog terugkaatsen. Het is even afwachten. Misschien was dit ook deels wel geregisseerd, je weet het nooit met VI.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Waarschijnlijk was het in opdracht van de Mol, maar je had niemand aan tafel moeten zetten, en zeker geen 3e keus. Had het er gewoon even 10 minuten over gehad, en dan verder zoals normaal. Dit was echt tenenkrommend.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het gewoon een investering is in de toekomst van het programma. Je kan beter vijf kwartier een kut programma maken waardoor de opinie weer rustiger wordt en dat je na de zomer weer verder kan. Na twee maanden is het wellicht weer minder een probleem te adverteren.

Makanaky

Well-known member
Maduro zat bij NPO1, die had wel een sterk verhaal moet ik zeggen.
Die praat doorgaans niet zo intelligent over voetbal. Bedroevende analist komt verrassend goed uit de hoek.
7e keus, want niemand anders die aan tafel wilde komen zitten.
Snap ik, maar Boussata is toch geen onbeschreven blad in de media? Als programmamaker wéét je dat dit ging gebeuren. Sinouh of Mo Allach niet benaderd?

SanMark.

Well-known member
Op een achterbakse manier zijn carrière aan het redden , geen enkele kritische vraag aan de woke advocate stellen en als Derksen bezig was hem onderbreken , zeggen dat hij toch niet kan weten omdat hij wit is. Daarom de fantoom pijn niet kan voelen.

Alleen dat slaat natuurlijk al elke discussie dood als je tegen de ander zegt dat alles je pijn doet maar omdat je 'wit' bent ( niet blank want dat betekend rein en dat doet de zwarten ook al pijn), daar had hij best ook vragen over mogen stellen.

Abubakari

Well-known member
Ah, het trucje met de ruzie Genee-Derksen is voor de honderdste keer uit de stal gehaald en Derksen vraagt zich voor de 101ste keer af of hij nog wel door wil. 😴
Zo lang er genoeg mensen kijken gaat het gewoon door, wat er ook gebeurt.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, geen adverteerders lijkt mij wel een risico voor het voortbestaan. Verder heb je gelijk.

Max

Administrator
Forumleiding
Vast en zeker. Eind augustus gaan we weer over tot de orde van de dag.

De pogingen in de media om het vuurtje weer op te stoken werkt nog niet echt. Daarmee lijkt de angel er alweer een beetje uit. Al volg ik geen twitter.

ALenstra

Well-known member
Een storm in een glas water. De publiciteitsgeile Johan Derksen heeft ook weer zijn momentje. Business as usual.

Bovenaan