Prima uitzending, Driss uitgezonderd.
Vind je ? Ik was er even uitgesneaked, en had dus alles van dit gemist. Ik heb het gisteren ff teruggekeken, en ik vond het eigenlijk een genante inquisitie, en of dit toch noodzakelijk moet worden geacht weet ik niet, en kan me eerlijk gezegd niet echt veel schelen.
Wat betreft die mocroboys is toch allemaal veel simpeler te pinpointen dan dat wazig gelul van beide heren gisteren. De lichting zeg maar van Ziyech bouwt van jongs af aan met volle overgave aan een carriere, terwijl hun hele leven, truth be told, de 'kutmarokkanen' en de 'minder, minders' ze om de oren vliegen. Dan is het stiekem gezegd niet raar dat sommigen dan niet kiezen voor het land waren ze blijkbaar niet thuishoren. E basta, toch ?
Voor de rest het is hun programma, de drie heren zijn intelligent genoeg, en gezien snitchbitch Genee, bezitten ze ook over voldoende reflecterend vermogen. En fuck de hypocriete politieke correctheid, maar je kan met een primetime show alleen nog wel het besef hebben dat er ook kinderen van 11, 12 etc meekijken die nog volop in ontwikkeling zijn en met hun identiteit bezig zijn...en dus wél gevoelig zijn voor net die ene grap, die gewoon niet nodig is.