De snor en co

SanMark.

Well-known member
Op een achterbakse manier zijn carrière aan het redden , geen enkele kritische vraag aan de woke advocate stellen en als Derksen bezig was hem onderbreken , zeggen dat hij toch niet kan weten omdat hij wit is. Daarom de fantoom pijn niet kan voelen.

Alleen dat slaat natuurlijk al elke discussie dood als je tegen de ander zegt dat alles je pijn doet maar omdat je 'wit' bent ( niet blank want dat betekend rein en dat doet de zwarten ook al pijn), daar had hij best ook vragen over mogen stellen.
 

Abubakari

Well-known member
Ah, het trucje met de ruzie Genee-Derksen is voor de honderdste keer uit de stal gehaald en Derksen vraagt zich voor de 101ste keer af of hij nog wel door wil. 😴
Zo lang er genoeg mensen kijken gaat het gewoon door, wat er ook gebeurt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, geen adverteerders lijkt mij wel een risico voor het voortbestaan. Verder heb je gelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vast en zeker. Eind augustus gaan we weer over tot de orde van de dag.

De pogingen in de media om het vuurtje weer op te stoken werkt nog niet echt. Daarmee lijkt de angel er alweer een beetje uit. Al volg ik geen twitter.
 

ALenstra

Well-known member
Een storm in een glas water. De publiciteitsgeile Johan Derksen heeft ook weer zijn momentje. Business as usual.
 

stc

Well-known member
Ik ga er gewoon van uit dat Derksen zijn 2 jarige contract uitdient en daarna gewoon met pensioen gaat.
 

Maasveld

Well-known member
Op een achterbakse manier zijn carrière aan het redden , geen enkele kritische vraag aan de woke advocate stellen en als Derksen bezig was hem onderbreken , zeggen dat hij toch niet kan weten omdat hij wit is. Daarom de fantoom pijn niet kan voelen.

Alleen dat slaat natuurlijk al elke discussie dood als je tegen de ander zegt dat alles je pijn doet maar omdat je 'wit' bent ( niet blank want dat betekend rein en dat doet de zwarten ook al pijn), daar had hij best ook vragen over mogen stellen.
Zo gaat ie al 20 jaar te werk.
 

noordooster

Well-known member
Op een achterbakse manier zijn carrière aan het redden , geen enkele kritische vraag aan de woke advocate stellen en als Derksen bezig was hem onderbreken , zeggen dat hij toch niet kan weten omdat hij wit is. Daarom de fantoom pijn niet kan voelen.
En Genee kunnen ze de rol van Judas wel geven in de Passion. Wat een achterbakse lul.

Eens. Genee pakte Derksen idioot hard aan. En ik had het gevoel, dat hij dat vooral deed vanwege het terugtrekken van de adverteerders en vanwege de opeens ontstane kritiek.
Bij eerdere soortgelijke "grappen" van Derksen was Genee zelden kritisch , sterker, hij lokte ze maar wat graag uit.
En Genee moet gewoon nederig doorhebben, dat hij zijn bekendheid en zijn carrière tot dusver geheel te danken heeft aan Derksen
Ik vond dat Derksen er desondanks wel goed uit kwam met zijn argumenten en met zijn verklaring "verkeerde grap "
Toch kon je merken, dat ook Derksen wel een beetje zenuwachtig was.

Boussatta gaf me een beetje een Sonja Barend herinnering.
Maar door blijven lullen tegen iemand waar je het mee oneens bent en de ander in de rede vallen om te voorkomen dat die iets kan zeggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bousatta moet de gasten ook geen tijd geven om dingen op te zoeken. Zijn AZ verhaal voorbeeld klopte totaal niet. Bij de kabel waren de onderbetaalde spelers ook gewoon een stuk jonger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgende week the roast of Genee: Gijp helemaal klaar met Genee: ‘Wat mij betreft was gisteren laatste uitzending’

 

Fregge

Well-known member
Bousatta moet de gasten ook geen tijd geven om dingen op te zoeken. Zijn AZ verhaal voorbeeld klopte totaal niet. Bij de kabel waren de onderbetaalde spelers ook gewoon een stuk jonger.
Hun contracten liepen vooral langer bij de kabel. Omdat die langer liepen kregen ze een hoger salaris.
 

Maasveld

Well-known member
Eens. Genee pakte Derksen idioot hard aan. En ik had het gevoel, dat hij dat vooral deed vanwege het terugtrekken van de adverteerders en vanwege de opeens ontstane kritiek.
Bij eerdere soortgelijke "grappen" van Derksen was Genee zelden kritisch , sterker, hij lokte ze maar wat graag uit.
Genee was vorige week al kritisch op de uitspraak.

Wat zijn de heertjes weer lekker hypocriet zeg.
 

U.G.

Well-known member
Prima uitzending, Driss uitgezonderd.

Vind je ? Ik was er even uitgesneaked, en had dus alles van dit gemist. Ik heb het gisteren ff teruggekeken, en ik vond het eigenlijk een genante inquisitie, en of dit toch noodzakelijk moet worden geacht weet ik niet, en kan me eerlijk gezegd niet echt veel schelen.

Wat betreft die mocroboys is toch allemaal veel simpeler te pinpointen dan dat wazig gelul van beide heren gisteren. De lichting zeg maar van Ziyech bouwt van jongs af aan met volle overgave aan een carriere, terwijl hun hele leven, truth be told, de 'kutmarokkanen' en de 'minder, minders' ze om de oren vliegen. Dan is het stiekem gezegd niet raar dat sommigen dan niet kiezen voor het land waren ze blijkbaar niet thuishoren. E basta, toch ?

Voor de rest het is hun programma, de drie heren zijn intelligent genoeg, en gezien snitchbitch Genee, bezitten ze ook over voldoende reflecterend vermogen. En fuck de hypocriete politieke correctheid, maar je kan met een primetime show alleen nog wel het besef hebben dat er ook kinderen van 11, 12 etc meekijken die nog volop in ontwikkeling zijn en met hun identiteit bezig zijn...en dus wél gevoelig zijn voor net die ene grap, die gewoon niet nodig is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar: Trio Veronica Inside vanavond alweer aan tafel

 
Bovenaan