SanMark.
Well-known member
Weer een uitstekend stuk.
Oh, je had verwacht dat ik de column zou plaatsen? Die vraag was niet heel erg duidelijk. Maar daar komt-ie:
Frankie, oh, Frankie!
Wat een onzin. heeft een grote bek, word belachelijk gemaakt in het voetbalprogramma en heel links/BLM/Woke/grachtengordel en de mensen die van die mensen moeten eten vallen over die opmerking heen.Het lompe gedrag van de snor en zijn vrinden!!!
Er is zoals verwacht geen legitieme reden dus, helder.Meer heb je niet nodig. Dit was het antwoord!!!
Meer heb je niet nodig. Dit was het antwoord!!!
De slimmere zijn het niet met hem eens en hebben dus geen waarde in deze uitzending.Nodigen ze juist de meest achterlijke Marokkaan op aarde uit.
Teeuwen en co kunnen wel stoppen als ik het zo hoor.
Jawel toch? Als je de volgende week je excuus aanbiedt, zo doen ze dat toch al jaren?Kortom: je mag niet generaliseren en opmerkingen / grappen maken die anderen kunnen kwetsen.
Wat mij opvalt dat je nergens meer op melkbussen hoogte een sliding mag nemen omdat je een teer zieltje zou kunnen raken.Jawel toch? Als je de volgende week je excuus aanbiedt, zo doen ze dat toch al jaren?
Maar laat gaan joh, ik ben geen fan van Derksen, maar laat die gasten gewoon zeggen wat ze willen, wie er last van heeft kijkt niet of doet scheenbeschermers aan en wie het prachtig vindt blijft kijken.