De snor en co

Max

Administrator
Forumleiding
Oh, je had verwacht dat ik de column zou plaatsen? Die vraag was niet heel erg duidelijk. Maar daar komt-ie:



Frankie, oh, Frankie!

Nee, voegt zo te zien ook niks toe. Hier staat precies niet dat het Nederlands elftal adverteerders is gaan benaderen.
 

SanMark.

Well-known member
Het lompe gedrag van de snor en zijn vrinden!!!
Wat een onzin. heeft een grote bek, word belachelijk gemaakt in het voetbalprogramma en heel links/BLM/Woke/grachtengordel en de mensen die van die mensen moeten eten vallen over die opmerking heen.

En dan een statement uit naam van alle spelers uitbrengen dat ze er niet meer gaan zitten. Ik geloof nooit dat alle blanke jongens( en misschien ook nog wel wat zwarte ) er achter staan. Die worden nu een raciale kant opgeduwd waar ze misschien niet eens heen willen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Abubakari

Well-known member
Kortom: je mag niet generaliseren en opmerkingen / grappen maken die anderen kunnen kwetsen.
Jawel toch? Als je de volgende week je excuus aanbiedt, zo doen ze dat toch al jaren?

Maar laat gaan joh, ik ben geen fan van Derksen, maar laat die gasten gewoon zeggen wat ze willen, wie er last van heeft kijkt niet of doet scheenbeschermers aan en wie het prachtig vindt blijft kijken.
 

gevegt

Well-known member
Jawel toch? Als je de volgende week je excuus aanbiedt, zo doen ze dat toch al jaren?

Maar laat gaan joh, ik ben geen fan van Derksen, maar laat die gasten gewoon zeggen wat ze willen, wie er last van heeft kijkt niet of doet scheenbeschermers aan en wie het prachtig vindt blijft kijken.
Wat mij opvalt dat je nergens meer op melkbussen hoogte een sliding mag nemen omdat je een teer zieltje zou kunnen raken.
 

Abubakari

Well-known member
Daar wordt al langer over geklaagd, dat is niet van deze week. Gewoon strekken dat been, toch juist leuk als ze dan gaan huilen?
Daar doe je het voor, stel je voor dat iedereen zijn schouders ophaalt.
 
Bovenaan