De snor en co

SanMark.

Well-known member
Ik vind dat we ook een beetje doorslaan maar die woorden van Johan zijn gewoon enorm dom.
Ach kom toch op. Daar was toch niets aan de hand.

Teentjes zijn gewoon veel te lang.

Het was nog beter geweest dat alle spelers die achter het statement van van Dijk staan zouden stoppen bij Oranje.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben een voorstander van Zwarte pieten (die bruine mogen ze van mij wel verbieden).
Ik vind het alleen niet kunnen dat je bepaalde groepen daarmee gaat vergelijken. Aan dat soort lui heb ik een hekel.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik ben een voorstander van Zwarte pieten (die bruine mogen ze van mij wel verbieden).
Ik vind het alleen niet kunnen dat je bepaalde groepen daarmee gaat vergelijken. Aan dat soort lui heb ik een hekel.

Dat is inderdaad het hele punt. Zwarte Piet zelf is geen racistische traditie, alleen wordt het door enkele mensen misbruikt om racistische opmerkingen te maken. Die mensen moet je dan aanpakken en niet de onschuldige traditie willen verbieden.
 

Arjen

Member
Leuk statement, maar wanneer is er ooit een international van Oranje in de uitzending geweest?
Dat vroeg ik me ook af. En onzinnige "open deuren" van die hypocriete poenscheppers zijn er te kust en te keur bij de collegae te vinden. Ik denk dat De snor hier geen minuut wakker van ligt.
 

SanMark.

Well-known member
En ze krijgen het een keer zo hard terug. Zeker als je de reacties nu al op twitter ziet over de hoofdsponsor van Liverpool, het WK Qatar .

En ik geloof nooit dat alle spelers achter dit statement staan.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan me wel voorstellen dat die gasten een keer genoeg hebben van die stompzinnigheden en dat je moet altijd alles kunnen zeggen geleuter van Derksen, want dat gelul dient maar 1 doel, de kijkcijfers en dus de portemonnee van Derksen.

Wie is Derksen om te bepalen of het meevalt met racisme in Nederland? Als ik het geraaskal op Twitter soms lees denk ik dat het niet meevalt, al zijn het wel de holle vaten die het hardst klinken natuurlijk en is Twitter sowieso het afvoerputje van alle stront en andere bagger in de maatschappij, de stem van stupide Nederland, of beter gezegd van de stupide wereld, maar dan nog.

Of je op deze manier een statement moet maken, niet meer praten met iemand waarmee je nooit sprak, laat ik in het midden en ondanks dat ik de stemming en al dat gedoe sinds George Floyd vrij overdreven vind met de voor en tegenstanders van zwarte Piet die nu legitiem in de zomer ruzie kunnen maken ipv dat ze tot de herfst moeten wachten vind ik het niet verkeerd dat ze zich afzetten tegen die mediageile roeptoeter Derksen met zijn mening over iedereen terwijl hij zelf alles doet voor geld en een ordinaire mediahoer is geworden.

Maar ik lees net dat dit forum vol zit met conservatieve tokkies... Dus mijn tegendraadse mening zal wel minder gewaardeerd worden dan de tegendraadse mening van Derksen. :giggle:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Een progressieve tokkie ben je Abu.

Waar ik vooral moeite mee heb is de selectieve verontwaardiging. Akwasi kan alles roepen. Rapteksten kunnen niet grof genoeg zijn, maar Derksen maakt een slechte grap en bam, alle moraalridders weten niet hoe snel ze zich moeten laten horen. En Mojo voorop. Waanzin is het!

Diezelfde, als piet verklede vent, werd seconden later compleet belachelijk gemaakt, maar dat pikken ze er niet uit.

En die gast van die chocoladerepen die hier op schandelijke wijze reclame wil maken. Geen aangifte? WTF!

Dat gebouw zit er sinds 1903 en nu vindt meneer het 'ineens' een probleem dat zijn winkel daar te dichtbij zit, terwijl hij er jaar in jaar uit langsfietste?


Als wij een veelpleger uit Minneapolis nodig hebben om hier racisme aan te kaarten, dan valt het inderdaad reuze mee.

En wanneer gaan ze bij BLM eindelijk eens echt stappen zetten tegen racisme? Ik zie geen oplossingen, ik zie geen gerichte acties, geen feiten. Ik zie vooral idioten die de boel ophitsen en voor polarisatie zorgen. Ik hoor vooral loze kreten, ophitserij.


Klaar mee!!
 

Arjen

Member
Een progressieve tokkie ben je Abu.

Waar ik vooral moeite mee heb is de selectieve verontwaardiging. Akwasi kan alles roepen. Rapteksten kunnen niet grof genoeg zijn, maar Derksen maakt een slechte grap en bam, alle moraalridders weten niet hoe snel ze zich moeten laten horen. En Mojo voorop. Waanzin is het!

Diezelfde, als piet verklede vent, werd seconden later compleet belachelijk gemaakt, maar dat pikken ze er niet uit.

En die gast van die chocoladerepen die hier op schandelijke wijze reclame wil maken. Geen aangifte? WTF!

Dat gebouw zit er sinds 1903 en nu vindt meneer het 'ineens' een probleem dat zijn winkel daar te dichtbij zit, terwijl hij er jaar in jaar uit langsfietste?


Als wij een veelpleger uit Minneapolis nodig hebben om hier racisme aan te kaarten, dan valt het inderdaad reuze mee.

En wanneer gaan ze bij BLM eindelijk eens echt stappen zetten tegen racisme? Ik zie geen oplossingen, ik zie geen gerichte acties, geen feiten. Ik zie vooral idioten die de boel ophitsen en voor polarisatie zorgen. Ik hoor vooral loze kreten, ophitserij.


Klaar mee!!
Tokkie!
 
Bovenaan