De snor en co

noordooster

Well-known member
Johan is weer lekker op dreef.

Steeds meer lui op tv praten veel maar zeggen niks.

Het mooie van Derksen is, dat hij niet praat met meel in de mond en dat hij zegt wat hij vindt.
Of het nou gaat om de omhooggevallen bobo's van de KNVB, zoals van der Zee, om incompetente bestuurders van voetbalclubs of over blagen als Jetten en Klaver, hij zegt gewoon hoe hij erover denkt.
De maatregel van van der Zee mbt het amateurvoetbal keurde hij goed. Het maakte de blunders van de man van de afgelopen tijd een klein beetje goed.
Verder kwamen natuurlijk ook weer even andere mensen aan bod, " niet geremd door enige kennis van zaken ", in de voetbalwereld verdwaalde hockeyers en tennissers, Ellie Lust, " hoe heet-ie ", Graydon-mannetje, Overmars die preekte voor eigen parochie en natuurlijk moest ook het " sprookjesboek" eraan geloven.

Abubakari

Well-known member
Nee, ik las deze week dat ie het verrassend vind dat Noordscheschut eerste staat in 1E, dat wist ik niet.

Maar het meest benieuwd ben ik toch naar wat ie vindt van... Nou nee, laat ook maar. Dat kwartje ga ik er niet in gooien.

noordooster

Well-known member
Ik zag een team van Mamio een bekerfinale wedstrijd spelen in Emmen.
Veel Mamio- supporters , die volop plezier hadden en muziek speelden.
Daarbij was 1 blanke aanhanger, met een rugzakje waarin een fototoestel zat.
De man probeerde hopeloos ertussen te komen , probeerde gesprekjes aan te knopen, ging lachen op momenten dat het dacht dat men hem dan zag staan, maar die intussen vreselijk werd genegeerd. Zielig.
Die persoon deed me aan iemand denken.

gevegt

Well-known member
Nee, ik las deze week dat ie het verrassend vind dat Noordscheschut eerste staat in 1E, dat wist ik niet.

Maar het meest benieuwd ben ik toch naar wat ie vindt van... Nou nee, laat ook maar. Dat kwartje ga ik er niet in gooien.

Toch wel opvallend dat Derksen dat niet weet.

Abubakari

Well-known member
Ik zag een team van Mamio een bekerfinale wedstrijd spelen in Emmen.
Veel Mamio- supporters , die volop plezier hadden en muziek speelden.
De man probeerde hopeloos ertussen te komen , probeerde gesprekjes aan te knopen, ging lachen op momenten dat het dacht dat men hem dan zag staan, maar die intussen vreselijk werd genegeerd. Zielig.

Help ik je uit de droom, dat was ik niet.
Overigens komen bij Mamio veel meer blanke mensen kijken hoor, Mamio staat voor lappendeken, verzamelplaats voor alle kleurtjes. En dat is het ook.
Maar fijn om te zien dat je me totaal niet kent. En dat je ook langs de lijn nog met mij bezig bent. De naarling die jouw gezaterzanik durfde te verplaatsen.
:D

Ik zal maar niet zeggen waar jij mij aan doet denken. :jerry:

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member

Je tweelingbroer?

Abubakari

Well-known member
Een artikel 31 dominee?

Een Noord-Oostertje. Doen alsof je wel eens bij VVG bent geweest en dan hier melden dat ze daar tegen hem over mij begonnen:

Ik was een tijdje, terug toevallig in, Hardenberg. Het, was zaterdag en HHC, speelde thuis. Dus, ik daar, heen. Weer eens wat, anders dan, VVG of PKC’83.
Er kwam een HHC'er naast me staan en het gesprek, kwam op voetbalforums. Of ik de fundamentalist, zoals we hem, hier noemen wel kende.
Ja die ken, ik wel zei ik, ik weet denk ik, wel wie u bedoelt.
Een blik, van medelijden, was mijn deel.
Kijk, daar loopt ie, doet, ie elke keer. De hele wedstrijd, rondjes om het veld, lopen en tegen, iedereen over, zaterdag en Zondag voetbal, beginnen. Iedereen, is die man zo, ongelooflijk beu dat, wil je, niet weten.
Bij Staphorst, doet ie dat ook altijd maar, daar zeiden ze, dat ie eens, op moest, houden met dat, gezeur.
Nu gaat ie eerst, bijbelteksten, opzeggen in de hoop, dat ze daarna wel naar, hem luisteren.
Kijk, daar loopt, ie. Achter hem, allemaal hoofdschuddende, mensen geërgerd en blij dat, hij doorloopt. Met zijn rare kommagebruik. Want zo praat, hij ook.

Je staat voetbal te kijken en dan komt er zo'n ouwe bejaarde betweter naast je staan, ongevraagd van alles te beweren en te vinden en beter te weten.
Na een paar keer Goh en ohjajoh loopt ie verder naar zijn volgende slachtoffer en zo loopt zo iemand de hele wedstrijd zijn rondje, doordeweeks niemand meer om tegenaan te lullen.
Ik denk dan altijd, zou het hem zijn?

noordooster

Well-known member
Lachen man.
Net de buurman.
Als hij wordt geconfronteerd met iets wat hij kennelijk niet leuk vindt, probeert hij er altijd met een sterk verhaal overheen te gaan.

Bovenaan