De snor en co

SanMark.

Well-known member
Dat alle LHBTers nu even hun mond houden over Derksen, want ik snap hem. Al ben ik wel fan van Ellie Lust. Maar stop gewoon, hij mag zijn mening hebben, net als iedereen! Ik ben zelf ook homo, en ik stel me toch ook niet aan als mensen grapjes maken? Hun goed recht, en ik lach me er kapot om. En natuurlijk zijn er mensen die tegen homo's zijn. Maar wat de heren zeggen klopt; er is geweld tegen vrijwel iedereen. Tuurlijk krijgen o.a. homo's en lesbiennes waarschijnlijk meer dan derest, maar dat is bij elk mens die tegen de 'norm' in leeft. Daarmee praat ik het overigens niet goed, het is gewoonweg stom dat er een 'norm' bestaat. Iedereen is anders en mooi op zijn/haar eigen manier. Tuurlijk zijn er regels, en tuurlijk zijn er dingen die veels te ver gaan. Maar dat blijft altijd.

Logisch want jij bent voor PSV.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat alle LHBTers nu even hun mond houden over Derksen, want ik snap hem. Al ben ik wel fan van Ellie Lust. Maar stop gewoon, hij mag zijn mening hebben, net als iedereen! Ik ben zelf ook homo, en ik stel me toch ook niet aan als mensen grapjes maken? Hun goed recht, en ik lach me er kapot om. En natuurlijk zijn er mensen die tegen homo's zijn. Maar wat de heren zeggen klopt; er is geweld tegen vrijwel iedereen. Tuurlijk krijgen o.a. homo's en lesbiennes waarschijnlijk meer dan derest, maar dat is bij elk mens die tegen de 'norm' in leeft. Daarmee praat ik het overigens niet goed, het is gewoonweg stom dat er een 'norm' bestaat. Iedereen is anders en mooi op zijn/haar eigen manier. Tuurlijk zijn er regels, en tuurlijk zijn er dingen die veels te ver gaan. Maar dat blijft altijd.

Spot on, kerel! :duim:

Abubakari

Well-known member
Aadje stelt voor dat PSV 4-4-2 moet gaan spelen met Bergwijn - Malen - Lozano voorin en 3 man op het middenveld. :D

Aad de Mos liet in de vooruitblik op het seizoen in de VARA Gids weten dat hij denk dat Luckassen de (positieve) verrassing van het seizoen wordt.

Dat is een beetje alsof je zwammy favoriet voor de titel in de Sat?krokettencompetitie noemt lijkt mij.

zwammy

Well-known member
Aad zei dat NAC kampioenskandidaat 1 is. Dus dan kan hij ook best die andere dingen vertellen.

Max

Administrator
Forumleiding
Luckassen kan toch heel makkelijk positief verrassen? Van hem verwachten we helemaal niks.

gevegt

Well-known member
Hoezo gaat dat Johan + 100.000 doodsbedreigingen opleveren?

Tegenwoordig mag je op sm geen kritiek hebben op bepaalde spelers.
Vroeger kreeg je telefoontjes, nu , ach laat maar. Ik trap er nog in ook.

KLOOTZAK!!!!11111!!!@32$^63456$%^36% #465$%^$56#$%2!!!!11

Bovenaan