Ik ben geen progressieve tokkie, ik ben een ouwe punker die zowel het uiterst linkse als het uiterst rechtse gedrag hopeloos idioot vindt. Ik denk ook dat deze discussie gemaakt wordt door holle vaten en niet door de normale meerderheid.
Om eerlijk te zijn krijg ik ook weinig mee van al dat vertoon van onnozelheid, voor BN'ers ben ik sowieso gruwelijk allergisch dus wat al die omhooggevallen dwazen er over zeggen boeit me ook niet. Elke keer als ik langs die tante Sidonia op 3 zap zie ik weer haar totaal onthutste gezicht omdat er weer een bn'er zit te kwelen, bij op1 is het volgens mij niet anders, ik erger me dood aan al dat gezwam dus ik zap direct verder want ik heb geen zin me te ergeren aan al die halve zolen. Deze discussie wordt ook in stand gehouden door de media, die smullen van dit gezeik.
In mijn ogen is het simpel, ik denk dat het qua racisme wel wat meevalt in NL, maar ik ben geen neger of Aziaat of Noord Afrikaan, dus ik weet ook niet precies wat die mensen wel of niet te verduren hebben, maar mijn indruk is ook dat als je bij het riool genaamd Twitter een beetje de lollige kant opzoekt en de fanaten mijdt het in het dagelijks leven wel wat meevalt. Aan de andere kant, racisme is iets voor domme mensen en daar zijn er best veel van. Als ik hoor wat mijn Armeense collega soms naar zijn hoofd geslingerd krijgt denk ik ook wel eens dat het misschien toch wel niet meevalt in NL.
En ik vind Derksen gewoon een hypocriete nitwit die niks anders wil dan scoren en daarom niet serieus te nemen is. Ik ken de oude Derksen nog, de linkspoot die een gloeiende hekel had aan ijdeltuiten, aandachtsorgels en zakkenvullers. En kijk eens wat Derksen anno 2020 is geworden, precies hetgeen hij altijd vervloekte.
Nee, een totale paardenmongool is het.
Irritante hypocrieteling.