De snor en co

stc

Well-known member
Vrijheid van meningsuiting is een goed recht. Echter sommige uitspraken kunnen altijd bij andere in een verkeerd keelgat schieten. Daarom ben ik ervoor dat je altijd eerst denkt voordat je je mening verkondigt. Voorts denk ik dat de tegenstellingen in Nederland scherper worden. Racisme is er altijd al geweest. Niet alleen nu maar ook in het verleden.
 

Abubakari

Well-known member
Een progressieve tokkie ben je Abu.
Ik ben geen progressieve tokkie, ik ben een ouwe punker die zowel het uiterst linkse als het uiterst rechtse gedrag hopeloos idioot vindt. Ik denk ook dat deze discussie gemaakt wordt door holle vaten en niet door de normale meerderheid.

Om eerlijk te zijn krijg ik ook weinig mee van al dat vertoon van onnozelheid, voor BN'ers ben ik sowieso gruwelijk allergisch dus wat al die omhooggevallen dwazen er over zeggen boeit me ook niet. Elke keer als ik langs die tante Sidonia op 3 zap zie ik weer haar totaal onthutste gezicht omdat er weer een bn'er zit te kwelen, bij op1 is het volgens mij niet anders, ik erger me dood aan al dat gezwam dus ik zap direct verder want ik heb geen zin me te ergeren aan al die halve zolen. Deze discussie wordt ook in stand gehouden door de media, die smullen van dit gezeik.

In mijn ogen is het simpel, ik denk dat het qua racisme wel wat meevalt in NL, maar ik ben geen neger of Aziaat of Noord Afrikaan, dus ik weet ook niet precies wat die mensen wel of niet te verduren hebben, maar mijn indruk is ook dat als je bij het riool genaamd Twitter een beetje de lollige kant opzoekt en de fanaten mijdt het in het dagelijks leven wel wat meevalt. Aan de andere kant, racisme is iets voor domme mensen en daar zijn er best veel van. Als ik hoor wat mijn Armeense collega soms naar zijn hoofd geslingerd krijgt denk ik ook wel eens dat het misschien toch wel niet meevalt in NL.

En ik vind Derksen gewoon een hypocriete nitwit die niks anders wil dan scoren en daarom niet serieus te nemen is. Ik ken de oude Derksen nog, de linkspoot die een gloeiende hekel had aan ijdeltuiten, aandachtsorgels en zakkenvullers. En kijk eens wat Derksen anno 2020 is geworden, precies hetgeen hij altijd vervloekte.
Nee, een totale paardenmongool is het.
Irritante hypocrieteling.
 

stc

Well-known member
Ik ben geen progressieve tokkie, ik ben een ouwe punker die zowel het uiterst linkse als het uiterst rechtse gedrag hopeloos idioot vindt. Ik denk ook dat deze discussie gemaakt wordt door holle vaten en niet door de normale meerderheid.

Om eerlijk te zijn krijg ik ook weinig mee van al dat vertoon van onnozelheid, voor BN'ers ben ik sowieso gruwelijk allergisch dus wat al die omhooggevallen dwazen er over zeggen boeit me ook niet. Elke keer als ik langs die tante Sidonia op 3 zap zie ik weer haar totaal onthutste gezicht omdat er weer een bn'er zit te kwelen, bij op1 is het volgens mij niet anders, ik erger me dood aan al dat gezwam dus ik zap direct verder want ik heb geen zin me te ergeren aan al die halve zolen. Deze discussie wordt ook in stand gehouden door de media, die smullen van dit gezeik.

In mijn ogen is het simpel, ik denk dat het qua racisme wel wat meevalt in NL, maar ik ben geen neger of Aziaat of Noord Afrikaan, dus ik weet ook niet precies wat die mensen wel of niet te verduren hebben, maar mijn indruk is ook dat als je bij het riool genaamd Twitter een beetje de lollige kant opzoekt en de fanaten mijdt het in het dagelijks leven wel wat meevalt. Aan de andere kant, racisme is iets voor domme mensen en daar zijn er best veel van. Als ik hoor wat mijn Armeense collega soms naar zijn hoofd geslingerd krijgt denk ik ook wel eens dat het misschien toch wel niet meevalt in NL.

En ik vind Derksen gewoon een hypocriete nitwit die niks anders wil dan scoren en daarom niet serieus te nemen is. Ik ken de oude Derksen nog, de linkspoot die een gloeiende hekel had aan ijdeltuiten, aandachtsorgels en zakkenvullers. En kijk eens wat Derksen anno 2020 is geworden, precies hetgeen hij altijd vervloekte.
Nee, een totale paardenmongool is het.
Irritante hypocrieteling.

Racisme komt overal voor, ook in Nederland. Ik persoonlijk heb weinig last van het racisme, maar ik ken genoeg mensen die last hebben van racisme in Nederland. Het komt voor in elke laag van de bevolking, zowel bij laag als hoog opgeleid. Ook vooroordelen komt helaas vaak voor.

Ik ben niet tegen discussies, maar ik merk dat een discussies over racisme niet gebaseerd zijn op de feiten maar op meningen.
Ik vind het ook gevaarlijk dat er door sommige BN-ers dingen worden geroepen wat niet correct is en dat diverse mensen / media dit overnemen en het zich een eigen leven gaat leven wat uit eindelijk niet ten goede komt aan de feitelijke discussie.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat veel vooroordelen voor racisme worden aangezien. Het is toch niet meer dan normaal als je iemand niet kent dat je eerst de kat uit de boom kijkt ?

Maar tegenwoordig word alles gelijk op de racisme hoop gegooid, als je een keer ongelukkig uitlaat over een anders gekleurde, we wonen niet allemaal in de randstad waar 50% een kleurtje heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een tenenkrommend slecht stuk.

Daarnaast moet men maar gewoon het hele stuk kijken in plaats van een klipje van 10 seconden Johan Derksen. Ik lees niet zo gek veel verschil in hoe Abu er naar kijkt en Johan Derksen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uniek: geen reclameblok vanavond bij Veronica Inside


Niemand durft. Volgende week de laatste uitzending voor de zomer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wil wel zien of zoveel kijkers hun favoriete TV programma laten afpakken door wat NSB’ers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien je ontwijkende gedrag zal het wel niet uit de column blijken. Kunnen we gewoon door.
 
Bovenaan